2022. július 24., vasárnap

Bakancslista / 39

 Már-már hagyomány, hogy a születésnapom előtti nap összegzem az életév nagyobb munkáit... Két-három éve jött a váltás, elkapott a pulcsi-láz, ráadásul ott voltak a saját festésű fonalaim, mind szerelemgyerek, legtöbbjüket hordani is szerettem volna, így igyekeztem tudatosabban választani projektet és fonalat. 


37 évesen ezzel a kupaccal indítottam:


Akkor azt szerettem volna, ha egy év alatt sikerül megduplázni a nagyobbacska projektek számát, össze is jött, ezeket mókoltam össze 38 évesen:

A mostani életévemre a terv hat saját festésű pulcsi volt, egy saját fonott és egy, amihez a kedvenc bolti fonalaimból választok. A célt abszolút túlteljesítettem, ekkora kupac lett belőle:

Lett itt 7 KicsiKató fonalas felső, 2 pulcsi, amihez teljes egészében én fontam a fonalat és egy, aminek a teste Drops Flora, a mintája pedig saját fonású. A legfelső kis pink a két vonal ötvözete: saját festésű és fonású kendő.

Tervezgettem az első negyvenes bakancslistát, de annyira sok kényszerű újratervezés volt ebben az évben, hogy megtanultam a leckét: elengedem az elvárásaimat. Inkább szeretnék még többet örömből alkotni és még kevesebb (vélt vagy valós:)) elvárásnak megfelelni. Azért fű alatt remélem, hogy megint legalább ennyit sikerül mutogatni egy év múlva. :))







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails