2022. augusztus 10., szerda

Nem vagyok a legtürelmesebb ember a földön.

 Hogy mégis sikerült kibírni öt hónapot, míg a kártolóm elkészült, átszelte a vél világot... Tudtam, hogy érdemes várni és az energiákat tartalékolni.


Azt is tudtam, hogy mi lesz az első batt, amit a saját dobomon kártolok össze ezekből:


A gyapjak nagy részéből öncsíkozó fonalat fontam:


A maradékot pedig kétszer átküldtem a kártolón:


Igazán megérte a várakozást és a melót is, pár órányi fonás után ez a csoda született:


Imádom, hónapokig nézegettem Zsuzsa blogján, ahogy játszik a különféle színekkel, imádom, ahogy a lilában megjelennek a kékek és a pinkes-bordós árnyalatok is: (itt még egyágúan, cérnázás előtt)


A végeredmény fingering vastag fonal, már ki is néztem hozzá egy saját festésű árnyalatot, amibe beledolgozhatom egy fair isle pulcsiban!


Imádom a festést, de sokkal több bennem a kreatív-színes energia, mint ami belefér a fazekakba - a dobon más formában, de nem kevesebb lelkesedéssel keverem a színeket.


Az pedig nem is kérdés, mivel kötöm majd. Úgy alakult, hogy Szilvi szülinapi ajándéka (amitől bőgtem, mint egy gyerek <3) tökéletesen illik színben hozzá!



Folyt.köv. hamarosan! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails