2022. január 13., csütörtök

Új év, új szelek? Muhaha.

Tavaly április óta nem vettem a kezembe festőecsetet, de most milyen jól jött, hogy hegyekben állnak itthon a kreatív alapanyagok!

Szóval én tényleg azt hittem, megtanultam, kivonatoltam, leszűrtem a lényeget, túllépek az újratervezésen, aztán még el se indult az új év, mikor minden, de most tényleg minden dugába dőlt - egy perc alatt.

Történt ugyanis, hogy 30-án égetően sajgó könyökkel ébredtem, amiből életem legborzasztóbb szilvesztere-újéve lett. A könyököm szinte semmit se mozgott, a bal kezemmel a papírlapot se bírtam el. 

Gyorsan elmesélem azt is, hogy a hagyományos fájdalomcsillapítás mellett szinte azonnali és többfrontos noszogatással igyekeztem öngyógyulni. Hogy végül mi segített, arról csak sejtésem van, de a lényeg, hogy amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan múlt is a fájdalom, 7-8 nappal később már szinte teljesen mozgott a karom, a maradékot pedig reményeim szerint megoldja a terápia.


Mindenesetre az újratervezés átkúszott erre a naptári évre is. Mivel szinte biztos, hogy a decemberi rengeteg kötés nem tett jót, egyelőre nem kockáztatok. 15 napig bírtam kreatív tevékenységek nélkül (ne aggódjunk, kicsit se unatkoztam), ma viszont adódott egy viszonylagos szabad csütörtök, nem bírtam tovább.


Nem tökéletes, sose volt az, de nem is törekszem rá. Csak élvezem a folyamat minden egyes percét. :)

Harriet tutorialja alapján Hahnemühle és kézzel merített papírra készült Isaro és Art Philosophy (Woodlands) festékekkel.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails