2018. október 31., szerda

új pajti

Az elmúlt két évben hű társam volt fotózásnál a telefonom, pont azért vettem anno méregdrágát, hogy ne kelljen fotómasina. Aztán az évek teltek, a telefon kopott, az igények combosodtak...  Ráadásul kellett a melóhoz is... szóval új cimbi* a KicsiKató csapatban! :)

Miután tegnap hazaértünk, annyi merszem volt csak, hogy kivegyem a dobozból a részecskéit, megtapogassam őket és táskába pakoljam. :D Ma aztán valahogy erőt vettem és összerakosgattam - bár egyszer azt hittem, elrontottam az egyik obit, aztán hogy egy életre a vázhoz ragasztottam az adaptert. A bluetooth-t még porolgatni kell, de már sikerült kattintani.

Ilyenek a nemtudommitcsinálokörülökhogyazexponálógombmeglett nyers képek. 

Hát majd ha megy tudatosan is! :)

*Canon EOS M50, neve még nincs... de gyanítom, hogy lesz. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails