2021. december 28., kedd

A legújabb nyúlüreg

Hála a Chrome előzményeknek pontosan tudom dokumentálni a helyzetet: november 17-én valahogy beröppent a fejembe a tűnemezelés szó, rákerestem youtube-on, két perc múlva elkezdtem nézni egy méhecske készítését, négy perc múlva pedig már a gyapjasbolt virtuális piacterén dobáltam a kosaramba a különféle tűket és paplangyapjakat.

Mára kinőttem az első alapanyagos ládámat, a könyvespolcon alakul a nemezelős gyűjtemény és pár tűt is eltörtem már munka közben. Rengeteg a tanulnivalóm, de nagyon élvezem az új kihívásokat!


Ez a bagolynak induló pingvinforma volt az első. Ha eltekintünk a madártani elvárásoktól, remek kis darab lett. :)


Aztán jött ez a szúrós szemű manó:


Gerzsonka, aki végleg elrabolta a szívemet:


Jöttek a Mikulás-haknisok. Colos, aki asztali gyertyának álcázta magát:


Stüszi vadász, aki a vadászruhájára kapta fel a Télapó hacukát:


És Pedro, aki már csak zárás előtt esett be a ruhakölcsönzőbe. :)


A karácsonyi sort ez a hóember zárta, de csak hogy pár hét (nap?) múlva jöhessenek a tavaszváró darabok. :)



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails