2020. augusztus 3., hétfő

variációk egy (pár) festékre

Van nekem egy régi színárnyalatom, Painterman névre hallgat. Vicces a születéstörténete, a fonalas csoportban felvetődött, hogy fessem meg az ablak alatt elsétáló festőt... szürke lett a nadrágja, rajta pedig a használt paletta összes színével... Nagy kedvenc. :)
Önmagában is szeretem, mert ezer arca van. Festéstől és fonalfajtától függően van, hogy ilyen:

vagy ilyen: 

vagy ilyen:

esetleg ilyen:

Viszonylag ritkán festem, szinte csak megrendeléskor, mert macerás, mihez kezdjek a maradék festékkel. Legtöbb esetben gyorsan beáztatok magamnak egy extra motringot és akkor ilyen csoda születik:

vagy ilyen:

vagy mint pár hónapja, ilyen:

Legutóbb viszont nem volt kedvem túlbonyolítani, fogtam hát egy festetlen motringot és ez lett belőle:

Imádom! Gondoltam rá, hogy OOAK (one of a kind, vagyis egyszeri) árnyalat marad ez is, de lehet, hogy eléggé beleszeretek és állandó lesz. Lehetne a neve namretniap (értitek, reverz painterman*), de lehet, hogy szimplán Festőnő lesz. :)

Mindenesetre egy ideig az asztalomon fog lakni, hogy minél többet lássam, hátha megjön hozzá az inspiráció. Bár gondolom, egyszer úgyis elszövöm.

*én kérek elnézést!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails