2020. január 24., péntek

Epic Cloth projekt KicsiKató módra

Valljak már az elején? Odavagyok Felicia Lo-ért. Kiválóan köt/fon/sző/mókol, 15 éve vezeti a kézműves vállalkozását, gyönyörűen beszél angolul (így könnyen megértem:))), tetszik, ahogy kezeli a munka-magánélet-alkotás egyensúlyozást, gyönyörű színeket használ és hord, kiváló minőségben fotóz és filmez

Nála találkoztam az epic cloth projekt ötletével. Amikor valami nagy és összetett projektet tervez, de egyben túl nagy falat lenne - ő fogja, lebontja kisebb részekre (festés, fonás, szövés, kötés, ilyesmik...) és kisebb darabokban kényelmesen elfogyasztja. Persze nem ő találta fel a spanyol viaszt, azért még működik a dolog. 

Tavaly év végén kitaláltam, hogy nem élhetek egy sk festett/kártolt/font/kötött/szövött szett nélkül. Mert erre a szezonra már megvan az imádatos sapkám és sálam, de jövőre csak kellene egy új. És ez olyan sok lépésnek tűnt elsőre, hogy kineveztem Az Én Epic Cloth darabomnak. 

Első Körben Kingától visszakértem a keverőtáblát, szegény előtte pár nappal kérte kölcsön, de tudjuk, ha jön a kisbogár és zümmög az agyunkban, nincs megállás. :) Fogtam pár saját festésű gyapjat, selymeket, gyári festésű merinót, szári selymet és angelinát

és jól összekevertem kb. 20 dekányit.

Aztán jött a hezitálás - mi legyen, hogy legyen, biztos sapka-stóla legyen? Ne inkább egy nagy kendő? Vagy szövött stóla? Végül nyert az eredeti elképzelés és nagyjából kétfelé szedtem. 

Az első adag mára száradt be - ezt szántam sapkának. Sport vastagságot terveztem, végül heavy fingering lett belőle. Még az is lehet, hogy összefogom majd egy másik fingeringgel és lesz egy DK vastagságú sapkám? 

Szerencsére a döntés még odébb van, ez is az epic cloth lényege - nem kell egyhuzamban elvégezni, fel lehet osztani az év során kisebb egységekre.

Ezt most imádom, nem bántam meg a navajót, a maradékot pedig megpróbálom hasonló vékonyságra fonni és kétágúan egy light fingering vastagságra összecérnázni. 

Meglátjuk, összejön-e. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails