2019. július 13., szombat

szőttem is! :)

Amikor megszületett a döntés, hogy lesz egy szövőkeretem, az első tervek között szerepelt egy szett edényfogó. Talán azért, mert a sok évvel ezelőtt darabok már nagyon topisak voltak vagy mert könnyű és gyors projektnek tűnt, nem tudom. Az ötletet (sok havi kihagyás után :D) tett követte és még áprilisban megszőttem az alapanyagot. Hat színt használtam, mind Scheepjes Cotton8 fonalak Anikóéktól és mivel szerettem volna kísérletezni a színekkel, mind a hatot használtam a felvetésnél is. A csíkos felvetésben külön-külön használtam a hat színt szövésnél, így alakult ki az egy családból való, de jócskán eltérő csapat: 

Miután elkészült a szőttes, beavattam, aztán felavattam a vadiúj lockomat és nekiestem. Sokkal egyszerűbb volt így szétdarabolni az anyagot, rögtön be is szegte, de azért visszamenőleg bevallom, kicsit cidri volt... :D

Mindegyik alá ugyanaz az anyag került, közé pedig fél centis vatelin. A már-már kicsikatós mintával tűztem, ami nem is volt olyan egyszerű, a laza, kézzel szőtt anyagon alig látszott a varrás! :o

Azóta már felavattuk őket és amellett, hogy boldogság rájuk nézni, beváltak használat során. Azt hiszem, készül majd még pár...:))

És ha már felvetettem a keretet (ami a szövés legkevésbé kellemes része, legalábbis nekem), kihasználtam a maradék centiket és szőttem egy kis darab anyagot.

Pont elég lett egy kisebb-közepes neszesszerhez, azóta ki se lehet robbantani a táskámból.

Lelki szemeim előtt sok sk neszesszert látok, sőtmitöbb, már el is kezdtem fonni az alapanyagokat... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails