2017. szeptember 5., kedd

van kedvetek együtt kötni?

Tudom, messze még az advent, de én már zokniadventlázban égek! :)

Történt ugyanis, hogy megláttam egy képet egy olyan adventi naptárról, ahol kicsi kötött zoknik voltak egymás mellé felcsipeszelve és elvesztem. :)

A negyede már kész, úgy tervezem, hogy mindet más-más fonalból készítem, de klassz lehet akár egyféléből is, nem? 

Nem is én lennék, ha nem készítettem volna hozzá zokniblokkolót.. De ezeknél az apróknál különösen fontos, hogy szépek legyenek. És minél nagyobbra van blokkolva, annál több csoki fér majd bele, szóval ez igazából praktikus lépés! :D :D :D 
Nagyon egyszerű egyébként, csak plasztik tányéralátét kell hozzá, 200 ft-ból kijön egy csomó... (felnőtt méretű zoknihoz is készíthetünk magunk, anyukám zoknijaihoz pl. külön vágtam ki múltkor, mikor nagyon dagadt a lába és nagyobb zokni kellett neki. Nagyobb mérethez érdemes 2-3 réteget használni.)

Ha van kedvetek belevágni, a fb csoportban megosztottam a "mintát" (már ha ezt mintának lehet nevezni:)) Aki pedig idegenkedne a fb-tól, írjon egy emailt és elküldöm neki levélben!

Éljen a karácsony!! (jah, még szeptember van, bocsi:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails