2017. április 18., kedd

elég kockázatos,

hogy már megint zoknival jövök, de... mit csináljak? zoknimánia van! :)

De tényleg, megértem, ha valakinek sok, mert hát milyen egy zokni? Van szára, sarka, lábfeje, oszt' jónapot, nem?

Hát nem. Annyi, de annyiféle zokni van... Ott a rengeteg szín, a rengeteg minta, ha a laikusok tudnák, hogy csak sarokkialakításból mennyiféle van... És én azt mind ki akarom próbálni! :)

Ígérem, ez volt az utolsó alkalom, hogy szabadkozok a zoknik miatt, mert félő, hogy már nem is a produktumokat fogjátok megunni, hanem a karattyolásom. :)

Ez a pár anyukámnak készült, akinek mostanában a betegsége miatt nagyon sokszor dagad a lába és a leglazább bolti zokni is szűk volt neki... Hát ez nem az! Szereti. :)

És bár van nekem csodás zokniblokkolóm Enikőtől, az mégis kicsinyke volt ehhez a darabhoz (az enyéimet egyelőre 64 szemmel kezdem, ez 72 szemes). Vettem hát kétféle tányéralátétet, egy vastagabb kartont és egy vékonyabb műanyagot. Kivágtam a formát és voila! Íme az sk zokniblokkoló (ami igaziból csak ahhoz kell, hogy jobban mutasson a fotókon a mű. Ha már beleölök annyi munkaórát...:))

És ha unnánk a mintákat, lehet tobzódni a színekben! Festettem pár muníciót mostanság,



sőt, az egyikbe már bele is kötöttem! Tiszta színorgia ez a fonal!!


(mint látszik, sokkal aktívabb és naprakészebb vagyok instagramon, ha használjátok, akkor kövessetek ott is, az insta-Kata a friss Kata. A blogger Kata... hát az elmaradott. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails