2017. január 29., vasárnap

tavalyról

Még adós vagyok egy tavalyi projekttel. Anyukám szülinapjára készült ez a stóla, mert folyton fázott a háta.
I couldn't show this project before, I knit this shawl for my mom's birthday last year.

Az eredeti mintát - szokás szerint - kissé megvariáltam, képtelen lettem volna annyi harisnyamintát kötni, így minden második egység lustakötés lett.
I tried to follow the original pattern, but there was so many stockinette, so in every second section I knit garter stitches. 

Szerintem jót tett neki a váltás, szereti is anyukám, csak fotómasina elé ne kelljen állni, ha meg más fotóz engem, mindig morgolódás a vége,  így kénytelen voltam venni egy babát. 
A családi béke kedvéért megérte. ;)
My mom loves to wear handknit but hates to pose in front of the camera, so do I... 
I had to buy a dress-stand to keep the family peace. ;)

Barka Malom (padlás, szita, lámpás, szeklice), összesen 900 m, 3-as tű. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails