2017. január 7., szombat

óda a modern technikához

...avagy Isten éltesse a silhouette gépek feltalálóját!

Neki köszönhetően minimálisra csökkent a decemberi jajjmitkészítsekajándékba pánik. Viszonylag hamar kiötlöttem, találtam egy szuper webáruházat, ahonnan majdnem azokat a faárukat küldték, amiket megrendeltem (de karácsony előtt ilyen kicsinyességeken nem dühöngünk), a vinyl kéznél volt, a festékboltban csak egy szürreális beszélgetést kellett végighallgatnom, mire hozzájutottam a páchoz és jöhetett a móka - a temérdek minta megkeresése, digitalizálása, kivágása, majd a bepácolt-lakkozott alapok felcicomázása. Hátizé. Kicsit hosszabb volt, mint az előző barokkos körmondat, de mindjárt megmutatom a kedvenceimet és szerintem ti is azt mondjátok, hogy megérte a rászánt időt. 

szülinapi ajándék Erikának:


Betlehemek:



kisebb táblák:





és a kedvenceim:





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails