2016. március 15., kedd

(piros, fehér,) zöld

Most mondhatnám, hogy de csodás volt ez a projekt, de az az igazság, hogy ezzel a gyapjúval csak a gond volt. :DD

Ott kezdődött, hogy állatira más színe volt a hirdetésben*, mint a valóságban. Olyan.. türkizes-zöldes. Erre fel megérkezett almás-mentás színekben, de annyira harsányan, hogy csak bámultam pakolásztam a doboz alján évről évre. 

Aztán nemrég megelégeltem, gondoltam, ha már ilyen nívós darab (selyem-merinó), fonjuk meg, úgyis kell a hely az új szerzeményeknek... Hát... majd biztos jó lesz, mondjuk fehérrel. Vagy szürkével. Vagy ajándéknak. :DDD

(Ja és hogy miért nem az a színű gyapjú érkezett, mint a fotón volt? Gondolom, ugyanaz az oka, hogy egyáltalán nem tudtam fényképezővel fotózni, köze nem volt  a valósághoz, így mobilos fotókkal kell beérnünk. Szép, kerek történet ez! És igen, még így se színhelyesek ezek a képek.:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails