2015. november 24., kedd

erdő mélye

A múltkori lendületben olyan ügyesen kaptam el a fonalat (!), hogy amint lekerült a rokkáról a páciens, már szaggattam is a következő gyapjat. Tényleg megtépáztam, mert kicsit meg akartam bolondítani az eredeti festést.

Igyekeztem a sárga részeket külön szedni, ami nem volt egyszerű, elég sprőd kis anyag volt ez. Ha jól emlékszem, egy etenhaki-s rendelésből származott és emlékeim szerint egy nem túl puha, eredetileg szürkét festettem meg sárgákkal és zölddel. A szürke viszont nagyon ragaszkodott, a festékek megkeveredtek, így lett egy zömmel szürke-sárga, itt-ott kékeket és zöldes beütésű részeket tartalmazó darab. Teljesen erdő mélye, ahol már nem különülnek el a seszínek, csak egymásba kavarodnak, míg magaddal nem viszel oda egy sárga pitypangot. :)

A végeredmény egy hosszan színátmenetes navajo fonal lett, a sárga részeket csak a motring második felébe fontam, oda viszont jó sokat. Türelmesen várja kendővé üdvözülését. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails