2015. május 21., csütörtök

panaszláda

Van nekem egy áldott jó főnököm*, aki éppen ma tölti a 18-at. Vagy a 25-öt. Vagy valami hasonló illusztris kort. Sokat tanakodtam, mi legyen az ajándéka, mégiscsak KicsiKató vagyok, még ha munkaidőn kívül is, de egy kötött kendő talán nem lett volna túl ideális...

Ok, legyen pia, tudjuk, hogy az alkohol nem oldja meg a problémákat, de a víz se. Egyik gondolat a másikat követte, míg meg nem született:

Mert bizony szeretjük az embereket (höhöhh) és csak áldott jó gyermekek tanulnak nálunk (höhöhh), de azért néhanapján előfordul, hogy egy aprócska panasz elhagyja kollégáim és főnököm száját. 

A leggyakoribbakat összegyűjtöttem és leszarom tabletta helyett speciálisan kidolgozott, két percnyi alkoholmámorba fojtott problémamegoldó-csomagot kreáltam. 

És mert ugye a mi iparágunkban igencsak meg kell tervezni az alkohollal átitatott perceket (ergo csak este, fuvart szervezve), a biztonság kedvéért becsempésztem két alkoholmentes sört is arra az esetre, ha már délelőtt nagy lenne a baj. :)))

És a slussz poén bár nem saját ötlet, de mi lenne nagyobb probléma, mint a remek munkaerő (=én) kiesése? Erre az esetre a legdurvább pia való, igazi kétségbeesést kisboltos féldekás keserűvel gyógyítunk. (Mondjuk ezen a vonalon továbbhaladva kellett volna még egy üveg sütőrum, asszem, az az alkoholizálás legalja egy ilyesmi felirattal: "már megint bárányhimlős lett". Az nehéz két hét volt munkaügyileg is. :DDDD

*ok, egy főnök mindig főnök marad, de ő tényleg a jófejek közül való!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails