2012. november 21., szerda

blogszülinapi játék!!!!

Bizony, hamarosan nagyon szép szülinap következik. Arra gondoltam, szívesen megajándékoznék valakit, hiszen nektek köszönhetem, hogy nem dőlt össze évekkel ezelőtt a blog érdeklődés hiányában...:)

Mostanában sokat gondolkodtam rajta, milyen is KicsiKató (sokat segítettek a definiálásban a barátok:)) Először is, ami eszembe jut, az a fekete. Micsináljak? Szeretem. :) Aztán kontrasztok. És persze táska!! És mostanában kötés. És fonás, naná. Ha ezeket összeadjuk, akkor megkapjuk ezt a fekete-vörös táskát, rajta kötött betéttel, amihez persze sk fonalat használtam fel:)

A táska 30x35 centis, gombolópánttal záródik, bélése piros szövet, rajta egy három részre osztott fekete zsebbel mobilnak, papírzsepinek. Ha szeretnéd, töltsd ki az alábbi jelentkezési lapot.

Ha szeretnél még egy esélyt, tippeld meg a facebook-ra vonatkozó kérdést is, ha eltalálod, kétszer kerül a neved a virtuális kalapba. (Na jó, nem kell tippelni, az információ ott van facebook-on. :)

Még egyet kérnék, ezt már csak fakultatív jelleggel: lájkold az idei kedvenc kicsikatóságod. Ha már ilyen könnyen ki tudjátok fejezni a tetszéseteket, jó visszajelzés nekem, ha látom, mit szerettek a legjobban:)

Hát hajrá, jó játékot! És persze a legfontosabb: köszönöm, hogy vagytok!:))


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails