2011. június 3., péntek

blogajánló, vol. 10.

Hölgyeim és Uraim, a séf mai ajánlata:

:)

Csokifolt: Ági és Marcsi blogjára pár hónapja akadtam, de becsülettel visszaolvastam az összes bejegyzésüket. Nem is tudom, hol kezdjem... Egyrészt nagyon tetszik, hogy ketten össze tudnak dolgozni. Magányos farkas vagyok, alkotás közben az is előfordul, hogy órákig nem szólok a környezetemben lévőkhöz, így a hozzájuk hasonló társasalkotókat kifejezetten irigylem. :) Külön figyelmetekbe ajánlom a tűzésről és talpakról szóló bejegyzéseiket, de összességében visszaolvasásra buzdítalak titeket is, sok szemet gyönyörködtető és hasznos poszt vár titeket!

Celesztiális Birodalom: Anikó blogja sem volt ismeretlen számomra. Mivel mostanában egyre gyakrabban veszem elő a hímzőtűt, őt is sűrűn látogatom, csodaszép mintákat varr ki, ráadásul horgol, gyöngy-fűz is!:) Kedvenc horgolmányom és hímzésem tőle:)

Zazálea: akit én nemes egyszerűséggel csak Zazikámnak hívok:) Ráadásul (pár év különbséggel ugyan, de) egy napon születtünk! Nem tudok szótlanul elmenni amellett, mennyire felnézek rá sok mindenért, konkrétabban nem dicsérem szembe, de tudja ő, mennyire csodálom:) A régi Zazi is tetszett (mármint a kreatív vonalra gondolok), emlékszem arra a quiltre, ami kapcsán felfigyeltem rá, de a mostani táskamániás-üzletasszonyos Zazi is bejövős!:)

Napos: Napos blogja újdonság volt számomra (emiatt szeretem ennyire a blogajánlókat, újakat fedezek fel általuk én is:) Ízig-vérig foltvarró, de örömmel fedeztem fel keresztszemest nála is. Kifejezetten tetszik, hogy újrahasznál olyan anyagokat is, amik korábban ruhák, ágyneműk vagy mások voltak, számomra még mindig ez az igazi foltvarrás (bár valljuk be, ki ne ácsingózna a szebbnél szebb bolti anyagok után...:). A virágoskert táskába azonnal beleszerettem:)

Ráhajtás: GumiPók és Zsangyal... már megint egy kettős, ráadásul még testvérek is és kötnek... Biztató kezdetek:) A blogban se fogtok csalódni, ha szeretitek a fonalakat (na és a polihisztorokat, mert van náluk mindenféle kreatívság:)) A húsvéti nyulak egyszerűen zseniálisak, de a legnagyobb csodálatot ez a keresztszemes váltotta ki belőlem, nem semmi munka lehetett!

Diusbd: Dius blogja is újdonság volt számomra, jól körbeszimatoltam nála:) Azt hiszem, nem túlzás azt mondani, az alkotásai (és nyilván az élete:) központjában a gyerkőcei vannak, így szép számmal akad nála gyerekjáték és -ruha is. Az applikációi és a horgolmányai egyből kedvencek lettek nálam, szívesen fogom olvasni a jövőben is.:)

Lányok, menjetek és köszönjetek be egymáshoz, nézzetek szét, sosem árt egy-két új blog a listánkon, igaz?:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails