2011. február 7., hétfő

blogajánlók:)

Amint azt egy korábbi bejegyzésemben említettem, szerettem volna lehetőséget adni nektek, hogy egy kis reklámot csapjak a blogjaitoknak. Hárman jelentkeztek, nézzük, mit találtam:))

Monessa igazán polihisztor jelenség, úgy tűnik, neki is többfajta kreatív tevékenységre van szüksége, hogy jól érezze magát a bőrében:) Nemcsak remekül horgol (ez a harang a kedvencem), csodákat művel gyöngyből, keresztszemes alapanyagokból, ráadásul beharangozott még sok-sok gyurma alkotást is (ezúton üzenem, nagyon várom, ez a kismalac csúcs:))) Az már csak hab a tortán, hogy egy remek tutorialt is találtam nála, ami tökéletesen beleilleszkedik a netes okosságok sorozatba:)

Monica is jelentkezett. :) Nála se fogtok unatkozni az egyhangúság miatt, garantálom! Egyből levett a lábamról ezekkel a kis figurákkal:) Fantasztikus mennyiségben hoz létre ékszereket, ahogy nézegettem a blogját, akkor fogalmazódott meg bennem, hogy a kevesebb néha több. Hiába csodálom meg én is azokat a hangsúlyos és gyönyörűen kiművelt gyöngycsodákat pl. a különféle blogokon, sajnálnám, ha évente csak egyszer-kétszer vehetném fel az alkalmi jellegük miatt. Az ő ékszerei viszont tökéletesek hétköznapi viseletre és egy-egy átmulatott éjszakára is. Ha már nála jártok, ne hagyjátok ki a receptes bejegyzéseket se (hmmmmm, csak ha fogyókúráztok:) és nem túl régi egy segítségkérő posztja, nem tudom, megoldódott-e a dolog, ha tudtok, segítsetek!

Lili is jelentkezett, akinek a munkásságát már régóta figyelemmel kísérem és volt szerencsém személyesen is találkozni vele. Kitűnően varr és gépi hímez (tervez mintákat is!), egy ideje pedig foltvarrni is tanul. Nem is akárhogy! Talán az első vagy második óráján elhatározta, nem aprózza el, ő bizony takarót fog varrni egyből... Nem is mertem nagyon hangosan ellenkezni, hogy ugyan, nem kéne, maradjon csak a kisebb projekteknél, jól is tettem, ugyanis megcsinálta:))) Csak így tovább!!!

Menjetek és köszönjetek be hozzájuk, nézzetek körül, biztos örülni fognak!:)

ps.: Kép és szabályok az előző bejegyzésnél:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails