2010. december 16., csütörtök

haladjunk a korral!

Úgy döntöttem, kihasználom az internet-adta lehetőségeket, ha már úgyis a fél életemet a számítógép előtt töltöm. Egyelőre a következő újításokat vezettem be:
- új sablon, naná, a változatosság gyönyörködtet:)
- létrehoztam a facebook-on egy 'rajongói' oldalt, elérhetőségét itt, jobb oldalon találjátok. Mindenképp szeretnék majd give away-eket tartani a fb-on is, úgyhogy akinek van felhasználói fiókja, ne habozzon, lájkoljon bátran:)
- szintén a facebook-hoz kapcsolódóan az egyes bejegyzéseket is lehet lájkolni (amennyire igyekszem kerülni a gagyi nyelvújító elemeket, erre a lájkolásra nem tudok jobbat, mégse mondhatom mindig, hogy fejezd ki a tetszésedet klikkeléssel...:)
- a twittert hanyagoltam eddig, de aki kíváncsi a "művek születési körülményeire", kedvenc receptjeimre, a kiskutyafülére is és van twitter fiókja, ott szintén tud csatlakozni a KicsiKató-őrülethez... Mert lelkes vagyok, tele energiával és ihlettel, tű és cérna is van elég, hát kezdődhet a krea-őrület:))))


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails