2020. január 3., péntek

csillogjon ez az év!

Még december közepén álltam neki ennek a szőttesnek, vele avattam fel a maradék négy nyüstöt is, ami addig érintetlen volt. :)
Felvetéshez pamutot szerettem volna használni, sötétszürke Drops <3 9="" a="" you=""> lett a befutó a Nordfonaltól (EPI: 15), vetülék pedig a sajnos már kifuttatott Scheepjes Stardust a Szín-fonal-terápiától. 

Itt már kezdtem kiépíteni azt a hackrendszert, ami sokat segített a munka menetében: a draftot (maga a kotta, ami alapján emelgetjük a megfelelő nyüstöket) számokra váltva átmásoltam excelbe és kinyomtattam, felragasztottam a szövőszékre, csakúgy, mint a mintát, hogy egyben lássam. 

Itt még kezdetleges volt a csipeszek számozása, azóta már szépséges, új matricákat kaptak. :)

Nagyon sokat segít ez a haladásban, nem kell minden sornál gondolkodnom, hanyadik nyüst is fekete (vagyis felemelendő), a számokat követve minden sokkal egyértelműbb. Ide kattintva megnézhetitek az egész rendszert egy rövid videóban a instagramon.

A végeredmény pedig gyönyörű lett!

Adventi terítőnek (asztali futónak) szántam, de nem készült el időben, így kivárta az év végét és szerencsehozó, aranyosan csillogó, újévi terítő lett belőle. :)


(És ha már csillogás, év végére elkészült a szenteste kezdett ezüstszálas zoknim is:))

Egyéni, személyes színárnyalat, sokáig nem mertem magamnak tesztelni, de szerencsére nem narancssárga lett:))


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails