2019. december 31., kedd

2019/2020

Ez az év sem zárulhat le a hagyományos visszatekintés nélkül. Bizton állíthatom, hogy 2019 volt a legkreatívabb évem, ha a kreatív órák számát nézzük. A fonalfestés rengeteg időt emésztett fel, össze se merem számolni, mennyi fonalat és gyapjat festettem idén. Elképesztően hálás vagyok minden lájkolónak, olvasónak, kommentelőnek, vásárlónak, biztatónak, akik napról napra segítenek építgetni az álmaimat. Jövőre több fonal, több szín és még több meglepetés érkezik! :)

2019 kétségkívül a szövés éve volt nálam - is. Tavaly karácsonyra érkezett meg a Kromski szövőkeret, idén decemberben pedig már egy Ashford asztali széken szőttem. Összesen 3308 méternyi fonalat fogyasztottam (plusz mennyi felvetést...). 

A kötés mintha kicsit háttérbe szorult volna. Rákaptam a felsőkre, kendőm talán elég van már, a zokni szinte már magától születik nálunk, de igazán jó pulcsijaim még nincsenek. Reményeim szerint jövőre lesznek. :) Szegény soha-el-nem-készülő takarómba ~2 km-t horgoltam és 6002 métert kötöttem:

Fonni idén is nagyon szerettem, most már... Talán a nyolcadik vagy kilencedik fonós évem kezdem? Több újdonságot is kipróbáltam idén, belekóstoltam a combospinningbe, fontam egyágút és csigafonalkezdeményt (hopsz, ezek le is maradtak a kollázsról...). Összesen 5268 métert fontam össze:

Olvasásra a szokásosnál kevesebb idő jutott, jövőre fel kell javítanom. 31 könyv körülbelül 12000 oldalát olvastam el:

Januárban belecsaptam a "make nine" challenge-be és így, december végén mondhatom, nekem nem jött be. Sokáig nagyon kecsegtető volt az állás, sok minden elkészülhetett volna - aztán mégse. Kilencből négy tétel pipa, három folyamatban, kettőhöz hozzá se szagoltam. :) 

*****

És akkor a 2020-as tervek. Az a helyzet, hogy egyre tudatosabb vagyok az élet egyre több területén - és ez egy csomó mindenben segít, kreatív téren viszont hátráltat. Így aztán arra jutottam, nem határozok meg irányvonalakat se. Hacsak azt nem, hogy ha szükségem lesz valamire, megvarrom/szövöm/kötöm/fonom, ha megtetszik valami, belekezdek, ha elapadhatatlan vágyat érzek egy fonal iránt, megveszem, nyilván épelméjű keretek között. :) Egy dolgot mégis szeretnék - még 2018-ban kezdtem egy havi egy zokni projektet, amihez színpompás Drops Nordokat festettem. Tavaly négyet sikerült megkötni, idén kettőt, a maradék hatot igazán jó lenne befejezni. Elengedtem a mindenáron-mintásat-kell-kötni kényszert, szeretem kötni és hordani a plain vanilla zoknikat, így az idei kettő már így készült, talán így könnyebben sikerül megtölteni a dobozt és elkezdhetem hordani őket. (Igen, szeretném érintetlenül lefotózni a kész kupacot.:))

És aki olyan kitartó, hogy még itt van, megsúgom, hogy január elején hozok egy egyelőre titkos, közösen alkotós, egész éves projektet! Még októberben dolgoztam ki a részleteket, sose sikerült még ilyen hosszan titkot őriznem. A részletekről a facebook oldalon írok majd! 

És a legvégére az igazi lényeg: köszönöm, hogy itt vagytok és olvastok, lájkoltok, kommenteltek. 2020-ban a blog már 13 éves lesz, nélkületek, olvasók nélkül ez még mindig csak egy magánnapló lenne. Töltsük együtt az új évet is, alkossunk sokat, legyünk boldogok és egészségesek, gördüljünk túl könnyedén az akadályokon, legyen részünk sok örömben, mosolyban, ölelésben és szeretetben és persze jusson elég pénzenergia és idő magunkra és az alkotásra is. 

Boldog új évet mindannyiunknak! <3 div="" nbsp="">


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails