2019. február 10., vasárnap

új élet - új fonal

Február elsejétől kissé átrendeződtek a napjaim. Az elmúlt 11 évben egy helyen dolgoztam, egy munkakörben - ezt átadtam másnak, hogy rövidebb időben és már csak a háttérben dolgozzak egy keveset. Hogy mellette több időm legyen festeni, kicsikatóságokon dolgozni, alkotni és úgy egyáltalán, élni. Még szokom az új rendszert, újra meg kell tanulnom pihenni és semmittenni és nem túlszervezni magam...

Az első szabad délutánomon valami maradandót szerettem volna alkotni, így sok havi kihagyás után leültem a rokka mellé. 

Isteni volt lenyugodni, megpihenni, megnézni pár kedvenc filmet és közben mégis mókolni!

Ezt a gyapjat még talán tavaly festettem, rögtön neki is álltam, de pár gramm után megrekedt a folyamat. Most aztán szinte pár óra alatt befejeztem, mintha magát fonta és cérnázta volna!

A végeredmény egy mesés, hosszan átmenetes fonal, kétágú, 104 gramm, 565 méter. Azt hiszem, tökéletes lesz szövött stólához... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails