2018. január 21., vasárnap

színes év

Valamikor tavaly láttam instagramon egy képet, egy hölgy vett egy könyvet, megkötötte belőle mind a 12 zoknit és lefotózta. Annyira tetszett a sok színes zokni egyben, hogy azonnal tudtam, ezt valahogy át kell emelnem. 

A következő hétvégén már rotyogtak is a fonalak, így született meg az egyetlen konkrét 2018-as fonalas fogadalom:

Szeretnék minden hónapban kötni a soron következő fonalból valami mintás zoknit. Nagyon szeretem az ún. plain vanilla zoknikat, ahol csak rovom körben a sima szemeket, de néha jó egy kis bonyodalom. :)

A januári gyönyörűséges mályva darabot már fel is dolgoztam. Életem első knitty mintája, eddig valahogy egyik se fogott meg. De az utolsó kiadvány zoknija azonnal levett a lábamról. 

Ugye milyen gyönyörű??

Azért mellette becsúszott egy kis sima zoknicska is, elég szépen feltankoltam tavaly Drops Delightból, úgyhogy lesz itt még folytatás... :D

És hogy mi várható? A folytatás se lesz kevésbé színes!

A végére egy kis spoiler: a háttérben dolgozom életem első zoknimintáján, ha minden összejön, Valentin napon indul a fb-os KicsiKató csoportban a titkos közös kötés - azaz részletekben fogom közzétenni az instrukciókat és az utolsó hétig nem derül ki, pontosan milyen is lesz a végeredmény. Remélem, sokan bevállaljátok a kockázatot és jöttök együtt kötni! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails