2017. március 25., szombat

a második

És már itt is a második pár zokni! (Nem, nem én kötök ilyen gyorsan (bár ez tényleg megvolt talán négy nap alatt), csak elmaradtam a posztokkal:)))

Úgy terveztem, ez az sk fonal lesz az első zokni alapanyaga, de így visszagondolva nem bánom, hogy a Malom beelőzött, mert így sikerült sk alapanyagból elkövetni az első hordható darabot. :)))

Őszintén nem tudom, mire gondoltam, mikor ezeket a színeke felvittem a fonalra, elég pszichedelikus lett a végeredmény, úgyhogy én voltam a legjobban meglepve, mennyire jól működik ez az összevisszaság megkötve!

A minta itt is ingyenes, a sarkával és az orrával még nem vagyok teljesen kibékülve, de lesz ez még jobb is!

Hogy legyen min gyakorolni, ma megint festettem egy adagot, mutatom majd! (a bolti zoknifonalkészlet is elkezdett növekedni rejtélyes módon..:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails