2014. december 7., vasárnap

Hova tovább?!

Hellooooooo!!!!

Remélem, van még itt valaki, mert basszus, olyan rég írtam posztot, hogy már azt se tudtam, hova kell kattintani... :)))

Sok minden változott idén és egy ideje érlelődik bennem a kérdés, mi legyen? Az már szinte biztos, hogy mostanában azt a kreatív lendületet nem fogom tudni felvenni, ami rég volt, túl sok minden osont be az életembe...

Mi legyen? Maradjunk meg tisztán a kreatív (kevéske és ritka) posztoknál vagy mozduljak el az énblog irányába? Jöhetnek más témák is?

És vajon érdemes még írogatni? Olvastok blogot? A facebook oldalak kezdeti népszerűsége már a régmúlté, így, hogy 1400 emberből alig 200 látja a szösszeneteket.

Hiányoztok, hiányzik a blog, ez az igazság. :) Tegyétek meg, hogy legalább egy kattintással elmondjátok, mire gondoltok!!

ápdét: mondom én, hogy már kiestem a ritmusból, nem működik a kérdőív. maradjunk a fapados megoldásoknál és írjátok meg, mi legyen! :D :D :D

(btw pörög ám mostanában a rokkám megint!:))


16 megjegyzés:

szaberka írta...

Katácska, miért nem műxik az űrlap??? Nyilatkozni akarok!!!

KicsiKató írta...

höhöhhhhhhh :DDDD ez annyira tipikus. nem tudom már, hol kell megjavítani, úgyhogy kénytelen leszel klikkelés helyett bepötyögni. de ha azt írod, nem vagy másra kíváncsi, az nagyon érdekes fényt vet a jövendőbeli cseteléseinkre... :D :P :D

aarkus írta...

Én szívesen olvasok nem kreatívat is, és megrögzött blogolvasóként leginkább olyasmit, ami a FB-on nincs is fent... :-))

Zsoofi írta...

Én mindent szívesen olvasok. Énblogot is, nagyon.

Bejus70 írta...

Helló, de jó itt látni! :) Igen, hiányzol, hiányoznak a szöszeid, mehetsz énblog irányába, azt sem bánom, főleg nem bánom! Jó lenne, ha a blogos világ megint virágozna, visszacsábulnának spotolódni az alvók gazdái. Legyél az első, aztán lehet, örömömben még az enyém is kinyílik...

l.móni írta...

Én örömmel olvasok, hobbijaim egyike. Az énblogot olvasója is lennék :)

GumiPók írta...

Legyen mindenféle, amihez kedved van. És csatlakozom a blogfelélesztési akcióhoz, hét elején posztolok én is, aztán megpróbálok rendes lyány lenni, és rendszeressé tenni a posztolást. Jó újra olvasni téged! :)

KicsiKató írta...

Tök őszintén, én nem is gondoltam, hogy ennyien itt vagytok még és ilyen pozitívan álltok ehhez. Érdekes, amit mondtok, valóban van bennem is egy "retró" érzés, nem is pont a facebook újabb szabályozásai miatt... sokszor nosztalgiáztam mostanában, amikor még anno 5 blogot nyitottam meg egyszerre és befagyott a gép... Blogoljunk újra! ÉN is megfogadom, hogy írok, de nem csak itt, hanem másoknál is. Mert jó érzés ennyit mosolyogni a kommentek miatt! :)

<3

Julcsi írta...

Megrögzött blogolvasó:)))
Csakúgy, mint Eszter, én is az vagyok. Olvasok bármit, ami rólad szól:)

Amanda írta...

Rendszeres olvasó vagyok. Az írásra akár komment, akár poszt és az alkotásra, és megmutatására ez nem mondható el, de én még minden nap megfordulok a blogok világában.

Annás írta...

Blogolj csak, írj, mi pedig olvasunk :) Nekem a fb idegen világ, és nagyon örülök, ha valaki visszatér a blogvilágba. Szóval hajrá :)))

vmarty írta...

Írj bármiről, Kata, csak írj :)! Főleg,ha kiadni valód van magadból, mi meg olvasunk :). Én kicsit lassan, mert ma jutottam be először a bloggerba, és a Te posztod az első, amit megnyitottam :). amúgy engem a Fb-s kajafotókhoz tartozó történetek naggggyon érdekelnének ;). Meg a kötős, varrós, fonós, horgolós, fotózós, kutyás, futós stb... témák.
Márti, hkk (ja és januárban legkésőbb talit!!!)

KicsiKató írta...

Köszönöm, hogy írtatok, egytől egyig mindegyiktől mosolyra húzódott a szám!! Éljenek a nevetőráncok!!!!:)

Elinor17 írta...

Nagyon örülök , hogy újra itt vagy ! S külön örülök , hogy szép vidám narancssárgát fonogatsz ! :)

Huncutkacérna írta...

Én nagyon biztatlak, hogy írj énblogot!!
Én is azt teszem már nyár óta, nyitottam egyet és imádom, heti több alkalommal írom, nagyon jól kikapcsol, és bármiről írhatok, nem ismeri anyukám! :)
Úgyhogy hajrá! :)

KicsiKató írta...

Köszi, lányok! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails