2014. december 14., vasárnap

Foxy Lady

(ne csak nézzétek, hallgassátok is!)
Azt hiszem, tökéletes választás volt ez a gyapjú, amit még tavaly (?) bizniszeltem el Kinga festései közül... Vidám, meleg, tele gyönyörű színekkel, mindez a Rikker-féle pihepuha alapon...

Szerettem, klassz kis fonal lett belőle, univerzális hossz - 460 méternyi. Az meg csak hab a tortán, hogy a rokkám* olyan csúcsjófej volt, hogy a legapróbb jelét sem mutatta a megbántottságának, meg se nyikkant, egy kis olaj és már suhant is az orsó.

*az mennyire durva már, hogy tíz perce görgetek vissza a saját blogomon, hogy kikeressem, hogy hívják a rokkát??? Guszti...

5 megjegyzés:

aarkus írta...

Hű, de rég hallgattam ezt a számot, jól esett, köszi! A fonal gyönyörű lett, igazán. :-)

Julcsi írta...

Guszti:)))

Névtelen írta...

Elképesztően meleg, vibráló, "puha" szín!
Örülök, hogy újra írsz! Ide-idenéztem ám a szünet alatt is, hátha...
Miattad, a műveid miatt is gondolkozom kötő- és horgolótű készlet beszerzésén (fonalakat már turkáltam, gyakorláshoz jó lesz). Na de hogy fogok hozzá?! (Hű, ez nekem kihívás a javából.)
Szeretem a munkáidat, a színeidet, kíváncsi vagyok a folytatásra.
Brigi, néha kommentelő zugolvasó

KicsiKató írta...

Hát tényleg nem emlékeztem a nevére... És a fonal... azóta is csak bámulom, azt hiszem, sok szürke téli napon fog átsegíteni alátványa.

Brigi, örülök, hogy írtál! Ha tudok segíteni, szólj, akár írj e-mailt, keresek neked tanulnivalót dögivel! :D

szaberka írta...

Nekem speciel tetszik, de ez nem hírértékű...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails