2011. augusztus 20., szombat

KicsiKató kicsiben utazik...


... egy évig legalábbis. A képlet egyszerű. Adott a vágy, ami időről időre fellángol bennem, ha egy újabb egy éves projektre bukkanok. Ott van még a fényképezőgépem iránti bűntudat, ha sokáig nem veszem elő, a blogoláshoz szükséges exhibicionizmus is jelen van, ellenben a rendszeresség (khm, khm) nem erősségem. Hosszú-hosszú ideje szeretnék magaménak tudni egy 365 napos projektet. Fényképpel, naná, KicsiKató-létről, de mi is legyen, ami összefogja?Aztán bevillant, hát persze, az apró részletek, amik miatt olyan csodás és egyedi a világ? Nomen est omen, igaz? ;)

Ezek után bátran és nagy szeretettel invitállak titeket KicsiKató kicsi világába a következő egy évre. A magamnak felállított szabályok egyszerűek:
2011. augusztus 20-tól 365 napon át minden egyes nap lefényképezek valamit a környezetemből, szigorúan a 'super macro' üzemmódot használva. Nem mondom, hogy minden nap fel fogom tudni tölteni az aktuális képet, de az biztos, hogy nem fotózok le egyszerre egy nagyobb adagot és nem is teszek fel előre programozott bejegyzést, így hűen fogom tudni leképezni ezt az évet.

11 megjegyzés:

GumiPók írta...

Jó ötlet, azt hiszem, megpróbálom. A tiédet mindenesetre figyelemmel kísérem. :)

Szila írta...

Ez tetszik!:) Amikor láttam a Juliet & Julia c. filmet, akkor én is akartam egy éven keresztül minden nap főzni/sütni, amit megörökítek képekben...........de nem jött össze:(. Remélem, neked sikerül! Kitartást hozzá! És kíváncsian várom a képeket! :)

Kreavikka írta...

Én is macro fan vagyok:))-Kíváncsi vagyok meddig bírod!!??:))Sok szerencsét!!Kipróbálnám,de a két gyerekem mellett valószínű,már holnap elfelejteném,hogy tegnap még ez volt a tervem..:)

Waldorf manófaktúra írta...

De jó ötlet! Mennyi mindent segít ez a gyakorlat!Húúú, valamit én is ki akarok találni! Biztos, hogy nem fotózást, mert nincs hozzá jó gépem, biztos, hogy nem főzés, mert azt ritkán szeretek, de valami lesz. Köszönöm az ötletet! Neked pedig drukkolok, és kitartást kívánok majd a nehezebb napokban is! :-)

bruercsi írta...

Nagy ötlet!! :) Kicsiben (macróban) fogjuk követni az évedet! :)
Katókám! Mi van a "csivava project"-tel?

Piroska írta...

Kitartást hozzá!
Ha lesz mindennap netem,. akkor megnézem, mert ez mindig bizonytalan

Kati írta...

Izgatottan várom :)

KicsiKató írta...

Jól látjátok, nem annyira gyaloggalopp ez, mint elsőre látszik, de ez a szép benne. Kíváncsi vagyok én is, hogy változik majd a nézőpontom, melyik nap mit tartok majd fontosnak megörökíteni. Izgalmas, tényleg:)))

Szila, nekem is folyton előjön ez a vágy, ha megnézem a filmet:))

Gabi, van olyan is, hogy előveszel egy textilt és megfogadod, hogy minden nap legalább egy öltést véghezviszel rajta. Lehet rá applikálni, hímezni, amit akarsz, csak foglalkozz valamivel kitartóan, lépd át a korlátaid, akkor is tedd, ha a hátad közepére nem kívánod - és egy öltés nem a világ, de ahhoz pont elég, hogy a korlátaid átugord.

Waldorf manófaktúra írta...

Köszönöm, Kató! A hangsúly nálam a "lépd át a korlátaidat"-on van. Ezért is jó lesz valami ilyesmibe belefogni. :-) Még van 8 napom kitalálni, szeptember 1-jétől tervezem.

KicsiKató írta...

Gabi, de jóó!! Nagyon kíváncsi vagyok, mibe fogsz bele, mindenképpen szólj, mire jutottál!:)

Waldorf manófaktúra írta...

Erre jutottam:
http://manofaktura.blogspot.com/2011/08/egy-eves-projekt.html
:-)
Mit szólsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails