2011. augusztus 22., hétfő

Jucuu nevét aranyba foglaljátok! :)

Jucuut ma már szembedicsértem egy levélben, igyekszem nem bő lére ereszteni az ódát, de muszáj leírnom, mennyire klassz, érthető és hasznos a Barka fonal oldalán megjelent leírása a lábszármelegítőről. Vagy -védőről. Sose tudom, melyik a helyes terminus. Az már nem az ő hibája, hogy a magic loop technikát elsőre nem sikerült megemésztenem, így síkban kötöttem, de a segédtű nélküli csavarása nagyon jól jött! Arról se ő tehet, hogy a végeredmény kb. nyolc centivel lett bővebb a vádlimnál, legközelebb nem spórolom ki a próbakötést, számolást, így nem kell annyit varrnom a végén, hogy ne essen le a bokámra a cucc.

Namármost, számomra a lábszármelegítő nem kifejezetten praktikus cucc, inkább az őszi-tavaszi szezon egyik legnőiesebb darabja. Naná, hogy magassarkúval és szoknyával. Vagy nem?:)
De!! Ha szakadtra vesszük a figurát, jöhet a tornacsuka is. Azért nem árt, ha van rajta egy-két szegecs, az mindig jól jön:))
size: 110 g (eredetileg a gyerekméretet kötöttem... és nagy lett:)
yarn: Alpawool (60% alpaka, 25% merino wool, 15% akril)


13 megjegyzés:

Zorka4 írta...

Nagggyon, nagggyon jóóó lett! És nagyon jól áll, komolyan én is akarok egy ilyet! Fiatalon simán jól is ált volna a lábamon, így most lehet Zorkának próbálom ki, úgyis régóta szemezgetek vele.
Jucuu meg egyébként is csúúúcs, nekem nem kell mondanod :)

Melinda írta...

Ez nagggyon tuti Kató!! Ügyi vagy!(a szegecses változatra nagylányom rögtön felkapta a fejét,lehet meg kell tanulnom csavart mintát kötni?(ezt nem lehet horgolni:S):D

KicsiKató írta...

Melinda, a szegcs a cipőn van (biztos most élem a második tinédzserkoromat, imádom őket:))

Nem tudom, lehet-e horgolni, mondjuk ilyen csavart mintát nem, de biztos vannak szép horgolt változatok is... nézd csak, itt van egy-kettő:

http://www.ravelry.com/patterns/library/lattice-legwarmers
http://www.ravelry.com/patterns/library/keep-the-chill-out-leg-warmers
http://www.ravelry.com/patterns/library/lacy-leg-warmers
http://www.ravelry.com/patterns/library/milli-vanilli-crochet

KicsiKató írta...

Kinga, a lábszárvédő nem csak nőies, de szerintem ápol is és eltakar. A helyedben tennék egy próbát télen rövidnadrággal vagy szoknyával, én pl. nagyon szeretem ősszel egy lapos talpú balerinával is, amikor még fázik a lábszáram, de csizmához meleg van.

Waldorf manófaktúra írta...

Annyira jó lett! A nőcis darab is, meg a szakadt is. Nekem bejön mindkettő. És igen! Jucuu-t nagyon szeretjük! :-)

KicsiKató írta...

Hohóóó, tényleg más-más arcát mutatja a kiegészítőktől függően, de annyira nem vagyok mazochista, hogy egyből két párral induljak, ez egy és ugyanaz a lábszármelegítő:)

Kreavikka írta...

Szupi lett!Nálam magasan vezet a tornacsukás változat!!!!:)))))))))Apropó,Héékás!!Még mindíg nem tudom milyen neszeszer után áhitozzak!!Képet kééérek róóóla!!!:))

KicsiKató írta...

Kreavikka, tegnap feladtam, ma meg is kell érkeznie, írtam róla e-mailt is, nem kaptad meg? Az áhítozás órái meg vannak számlálva! (Jajj, remélem nem lesz nagy pofára esés... Rejtettem bele egy kis késedelmi pótlékot, na, hogy azon mennyit törtem a fejem, tetszeni fog-e... izgulok:)))

Melinda írta...

köszi megnézegetem! Csak viccnek szántam,hogy csavartat horgolni:O Horgolásban egy kicsit jobban otthon vagyok ,mint a kötésben:D

Zorka111 írta...

Jucuu leírásai nekem mindig meghozzák az önbizalmamat és tényleg segítenek! Én ez alapján csináltam életem első csavartmintás ujjatlan kesztyűjét, de a zoknikötéshez is Jucuu blogja alapján álltam neki. Tényleg csak hálás lehet az ember :)

RitaFoltok írta...

Én nem értek a készítéséhez, ám ez nagyon jó lett!

Manna írta...

jajj nagyon klassz lett :) gratulálok

micuska írta...

Kicsit díva!, ott a magas sarkúban...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails