2011. augusztus 24., szerda

megkésett ajándék

Emlékeztek még, mikor irtó régen megünnepeltük a 600 fb-követőt? Akkor bátorsági játékot hirdettem, amit Kreavikka nyert. Szerencsémre türelmes természetnek bizonyult, mert az ajándékát bizony csak tegnap kapta meg. Mea culpa:)

Remélem, használni tudja majd ezt a fura neszeszert, aminek a belsejében két gombos, kívül pedig egy cipzáros zseb van. Késedelmi pótlékot is küldtem neki:), egy swarowskis-lepkés láncot. És csak remélni tudom, hogy máskor is játszik nálam, nem tántorította el a hosszú várakozás:)))

5 megjegyzés:

Abile írta...

Szerintem ajándékot kapni mindenkor nagyon jó! Ilyen szépségeseket meg különösen! :o)

Kreavikka írta...

Mikor is lesz a következő játék??:))A neszeszeren még gondolkozom,milyen kincsek kerüljenek bele,lehet hogy, vagyis biztos,hogy kézimunkás kütyük helye lesz,vagy ha nyerek még egy-két ilyen helyes ékszert,mint a pótlékom,akkor ékszertartóvá lép elő!!Névjegykártyabankkártyastb.kártyatartó?hm..igazán nem tudom!:))Valamivel kitömöm az biztos,mert szeretem!Köszi még egyszer!!

Timici írta...

nagyon szépek!
jól látom,hogy a ferdepántot hullámosan varrtad fel? vagy van sima varrása is és az csak plusszban dísz?

KicsiKató írta...

:))))))

Timici, a ferdepántot előbb kihajtva egy egyenes varrattal rögzítem és utána ahelyett, hogy a hátulját kézzel, rejtett öltésekkel rögzíteném, színoldaláról hullámvonallal varrom le, így rögzítem is és a hátoldalán is szép a varrat.

Timici írta...

köszi Kató, nagyon jó ötlet,hogy egyben díszítés is, kipróbálom majd én is;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails