2011. június 13., hétfő

kész!:)

Megkötöttem, készre varrtam és felavattam! Az összes hibájával együtt szeretem, első boleróm, első nagyobb darabom, úúúúúúúgy örülök, hogy anno Anikó megmutatta a mintát és nekikezdtem:) Nem egészen olyan lett, amilyennek indult, sokkal lazább, lezserebb, de a részemről szerelem :)
És a történelmi hűség kedvéért: ott a rontott sor a karöltőnél, alul pedig hosszan... De így legalább mindig tudni fogom, melyik az alja és melyik a gallérja:) Csak a magam okulására: elég lett volna egy-két mérettel kisebb és ötös tű helyett tán még a négyest is elbírta volna. Ja és most látom, a néninek a mintán fordítva futnak a V betűk a hátán... sebaj...:)
pattern: Shawl Collar Vest (biggest size)
yarn: Italian yarn (50% wool, 50% acryl); 21 dkg
needle: 5 mm Knit Pro

14 megjegyzés:

Piszke anyóca írta...

Ez az első és a tiéd... ez a fontos! :) Jól áll a modellen (rajtad?)

Barbaral írta...

Nagyon jó lett! Főleg, hogy prototípus. Még jó, hogy előkerült a memokártya:)))

Szentpyr írta...

szerintem szuper! nagyon ügyes vagy! marha jó ez a minta...hümm, hümmm:)

KicsiKató írta...

Köszönöm! (azért remélem, a következőben már időben fogom konstatálni a félrebökéseket:)))

Igen, Piszke, én vagyok, erősen cenzúrázva a maradék testrészeimet:)

Szentpyr, Isten hozott itt! Nem is hinnéd, mennyire örülök neked!:)

Barbaral, bizony-bizony, most már ki nem veszem, vettem csereelemeket is, hogy ne kelljen a gépek közt cserélgetni a kártyákat:)

Csilla írta...

Első darabnak nagyon jó szerintem, és első darabként nem vállasztottál túl egyszerűt, gratula a bátorságodhoz is és a boleróhoz is. Én elsőnek annó T ujjú pulcsit kötöttem (ennek már legalább 23 éve, ha nem több). A mintát meg mentem, nekem is kell egy ilyen mellény.

Kerol írta...

Szerintem nagyon csini és még a hibák is nagyon jól állnak! :)

Szila írta...

széééép!!! nekem a kötéshez nincs türelmem, úgyhogy le a kalappal!!!!

ElizAniko írta...

Nagyon csini vagy benne. Örülök, hogy szereted.
Na és ha nem olyan, mint az eredeti, mi van akkor?
Mondd azt, hogy nem is akartad ugyanolyanra. :o))
Az enyém sem lett olyan, mint a mintapéldány.
Pedig nagyon olyat akartam . :o)))
De így is imádom.
Lehet, hogy megkötöm még egyszer? Egy alapos pihi után talán, most még nem.

fxtina írta...

csudacsini :)

Mammka írta...

Hmmm, nagyon bombázó tetszik lenni ebben a boleróban-is!♥

peony írta...

Tudod, vannak népek akik szándékosan hagynak hibát az alkotásaikban mert tökéleteset csak Isten alkothat... Én meg ha találok hibát a munkámban (sokkal többször mint szeretném) elgondolkodom, mennyire zavar majd, és sokszor lebontom, de igen gyakran réntok egy vállamon hogy "hát, nem vagyok tökéletes, meg úgyis csak az találja meg a hibát aki keresi..."
A boleródon, nem keresem, de ha tenném se találnám...
egyábként meg nagyon csinos, én is elondolkoztam rajta...

KicsiKató írta...

Én is sokszor vigasztalom magam ezzel... :) Szerencsére vagyok olyan jó viszonyban Vele, hogy ilyenkor nyugtázom, na jó, közelébe se érek, de mégiscsak a képmása vagyok, létrehoztam valami újat. És ez olyan jó érzés! :)))

Mammka, nem is mertem ezt a képet kitenni a saját fészbuk oldalamra, a kreatív hölgyek helyesen a boleróra koncentrálnak, mások nem biztos, hogy azt vennék rajta észre:))

Krizantám írta...

Nagyon csinos vagy benne! Szép kis boleró lett!
Egyedi, mert benne vagy, úgy ahogy vagy...

Manna írta...

Igen tetszetős.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails