2011. június 10., péntek

egy meg nem született poszt emlékére...

Itt most egy csodás posztnak kellene állnia... Szépen elterveztem a felépítését... Azzal kezdtem volna, hogy elörömködöm, befejeztem életem első boleróját!!! Itt jött volna egy fotó a kiterített darabról (leírtam volna, hogy térlátásom nulla, még gőzöm nincs, hogy fog ebből ruhadarab kerekedni, holott a kötős barátnőim biztosítottak afelől, meglesz).

Ráfókuszáltam volna arra a néhány hibára, amit belekötöttem... Egy egész sor elcsúszott, ráadásul pont a háta közepén... Felül is van benne egy félsornyi csúszás miatti probléma,alul egy egész sornyi megint... De aztán biztosítottalak volna titeket, hogy egyrészt első ekkora kötött darabomnál elfér ennyi hiba, másrészt még lelkileg nem készültem fel olyan gigantikus méretű bontásokra, hogy több sort visszamásszak, harmadrészt annyira zöldfülű vagyok a kötéshez, hogy most először figyeltem fel rá, hogy nem csak a kötésminta tér el a sima-fordított szemeknél, de már ránézésre is látom, melyik a hátul és melyik az elöl hurkolódó szem. Negyedrészt meg ennyi hiba belefér azok után, hogy már a felénél tartottam, mire rájöttem, a gallérját nem jó mintával kötöttem, totál elölről kellett volna kezdenem.

Itt a végén summáztam volna, hogy jó lesz ez így, a következő posztnál, mikor összevarrva mutatom, már csak az örömre koncentrálunk...

Egy ilyen poszt jöhetett volna létre, ha nem felejtem ki a fényképezőgépből a memóriakártyát és nem potyára kattintgatom szerencsétlent negyed órán keresztül, minden irányból rázoomolva a lényegre... Ja és ha ezt az aprócska hibát nem egy nappal később, a készre varrás után fedezem fel.

Hát ilyen lett volna:)

14 megjegyzés:

Monica írta...

Bakter...
Neked is jól mén a szekér...
Azért fel a fejjel, összevarrás után is megmutathatod!

(tudtommal, a fényképezőgépeknek van egy kis saját memóriája, és akkor is működik, ha nincs benne kártya. vagyis, amikor beteszed az üres memóriakártyát, akkor fel tudod rá másolni a gép memóriájából a képeket!!! nézd csak meg, hátha ott vannak azok a képek!)

Aranka írta...

Erre mondja az angol, hogy Never mind és Cheers up.

Andicsek írta...

Mondhatnám hogy : szeeeeeeegény. Na de nemmondom:) Annyira profi csajszi vagy, hogy ezeket a malőröket helyre rakva csoda csini bolerót fogsz alkotni!:)

Marcsi és Ági írta...

Ne gondold, hogy csak Te jártál így! Én egyszer egy közös varrás alkalmával "fotóztam".
De szerencsére a leírásod annyira élethű,hogy szinte láttam mindent kép nélkül is :-))) A végeredményt azért kíváncsian várom! Szerintem szokás szerint tökély lesz és az én ókorban kötős-korszakú szemem nem is fogja észrevenni a hibákat!
Ági

KicsiKató írta...

Monica, kerestem, de azt mondta, nincs benne fotó:))

A hibák látszódnak, nem is kicsit, de úúúgy örülök, hogy egy ekkora projektet véghez vittem, hogy nem nagyon izgat:)

Hétvégén jövök a fotókkal:) (már beletettem a memóriakártyát:)

Gira írta...

Én meg azt írnám a kommentbe, hogy tök szuper lett a hibák ellenére is. Ráadásul ha ez első nagy darabod, akkor meg pláne külön gratulálnék. Így meg... csak várhatom a jövő vasárnapot, hogy megítélhessem, vajon tényleg tök szuper-e...

Jutus írta...

Biztosan nagyon szuper lett,az apró hibák ellenére is,várom a fotókat!!!

Ariadne Műhely írta...

Na csak gyorsan azzal a képpel, különben...talán el se hisszük.
Mert mit is mondtál tavaly ilyentájt? Hogy te szinte nem is tudsz kötni.
Szóval kérjük az ellenkezőjét alátámasztandó bizonyítékot.(Tényleg, lesz idén is közös kötés Kecskeméten?)

KicsiKató írta...

Szia Adri!!!

Tényleg, akkor még nagyon kismókus voltam a kötésben, azóta gyakoroltam kicsit. Jajjj, emlékszem az első kéziorsós mozdulataidra, most meg már látom, nagyban űzöd az ipart, nem holmi kis orsókkal...:)

Hétvégén hozom a képeket, becsszó!!

Találka lesz, jövő vasárnap háromtól és szerintem lesz júliusban is, ha Jucuu hazaér, ráadásul tervezzük, hogy ráállunk egy havi fix és rendszeres időpontra, ha meglesznek, megírom!

(Nem vagy fent véletlen facebookon? Ott ki szoktam küldeni a meghívót, Kerekes Kata-ként megtalálsz fönt, jelölj be és akkor látni fogod a következőket! Szívesen látnánk, kíváncsi vagyok az sk font fonalaidra (is:))

Zazálea írta...

a készet azért mutasd ám!

Ariadne Műhely írta...

Na, mondhatom, ha kicsit lejjebb görgettem volna... láthatom, hogy lesz közös kötés. Pedig becsszó, jövök hozzád sokszor, ez a hír kimaradt.
Köszi, Kató, az invitálást, mennék is szívesen, de azon a hétvégén a Múltidéző Piacon fogok fonogatni. Nagy Mariékkal, akik történetesen kecskemétiek.
Majd írok mail-t.

KicsiKató írta...

Én is sokszor vigasztalom magam ezzel... :) Szerencsére vagyok olyan jó viszonyban Vele, hogy ilyenkor nyugtázom, na jó, közelébe se érek, de mégiscsak a képmása vagyok, létrehoztam valami újat. És ez olyan jó érzés! :)))

KicsiKató írta...

Hopp, az előző másik poszthoz indult:)))

mums írta...

Szia Kato!
Azert ne keseredj el mert megis csak a kesz darab a fontos. :o))
Kulonben nagyon ugyes vagy , mert , hat a vageredmenyen latszik.
En egy ilyenhez hozza se mertem volna fogni, igaz mar vagy 20 evvel ezelott kotottem utoljara, amikor a gyerekeim meg kicsik voltak.
Ugyes vagy es kreativ!
Gratulalok!
mums

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails