2011. április 18., hétfő

szavazás

Az a helyzet, hogy amikor elindítottam a facebook oldalt, megígértem, hogy száz követőnként ajándékot sorsolok és szerencsére egyik nyereményjáték a másikat éri:)) A következőt megint kiterjesztem a blogra is, itt is és ott is lehet majd érte kommentelni. Ott már elindítottam a szavazást, de a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok, jobb oldalon felül van egy kis szavazóláda, klikkeljetek arra légyszi, milyen kicsikatóságot látnátok legközelebb a sorsolózsákban?:)))



12 megjegyzés:

Katus írta...

Szavaztam. :)

Szila írta...

csípem a játékokat!! :)

Mamis írta...

Miért vezet vajon a táska???:)

KicsiKató írta...

én se értem... táskát nyerni... pfujjj...:)

Mák írta...

:)benne vagyok:)

Eta írta...

táááskaaaa :))

Ágota-Lencsi Művek írta...

Pontosítok...FARMER TÁSKA!:)

Szilvácska írta...

KicsiKató táska az jó lenne.
Bár mindegy csak a szerencse mellém álljon.

Kerol írta...

Szavaztam!:) Ja és lájkoltam!

napos írta...

Én is szavaztam :)
És gratula a sok-sok like-olóhoz facebook-on!

Gira írta...

Általában nem egy a véleményem a többséggel, de ez egyszer mégis :)

noviamy írta...

Játék? Szuper! Akkor farmer táska...
Jól jönne az is, hamár KicsiKatós. :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails