2011. április 16., szombat

még mindig virágok:)

Ha már a nőnapi ajándékkal úgy elmaradtam, az anyák napival idén nem vártam májusig. :)
A mintát pár hete láttam meg, beleszerettem, lementettem, de el is felejtkeztem róla. Aztán megláttam Betsynél és tudtam, nem várhatok tovább:)
Ha már úgyis a kezemben volt a piros fonal, odamászott két katicabogár is:)))

Az aljába kavicsokat tettem, aztán szorosan kitömtem vatelinnel, így biztosan áll a lábán. Az egész nem magasabb 9 centinél:)
A mintát itt találjátok (regisztrálni kell, de érdemes, tele van az oldal hasonló finomságokkal:))

16 megjegyzés:

Bea írta...

Csudaklassz! Nagyon ötletes, biztosan nagy örömet fogsz szerezni vele:))

Szila írta...

jaaaaaaaj, KicsiKató, ilyet én is akaroooooooooooooooook..........nagyon szééééééééééééééép!!!!!!

Ibcsy írta...

Nagggyon édes:-D

Márta írta...

Ez de helyes :)

töpszlívi írta...

Nagyon tök yóóóóó. :))))))) És azok a kis katicák... szuperek. :)))))))sl

Irenka írta...

Ó, ez naagyon kedves!

Betsy írta...

Nagyon szép lett :)

Gira írta...

Bámulatos, hogy milyen mütyürökhöz van türelmed! Itt a szépség a részletekben már elbújni sem tud! Nagyon szép :)

Marcsi és Ági írta...

Hogy Te mire nem vagy képes :-))) Eszméletlen jó lett és ötletes!!
Ági

Patrícia írta...

Nagyon tetszik, szuper ötlet:)

Monessa írta...

Nagyon szép és aranyos! Köszi a linket!:)

orsolya vanessza kiss írta...

Ó, de helyes! :)

Jutus írta...

Gyönyörű szép lett,nagyon ügyes vagy!!!!

Elinor17 írta...

Ez nagyon édes !!!:)

KicsiKató írta...

Köszönöm, lányok! Ha tudtok egy kicsit is horgolni, érdemes kipróbálni, nagyon egyszerű. Az angol verzió se riasszon el titeket, szívesen segítek, ha valahol elakadtok! :)

Jutus írta...

Húúúh én véletlenül sem próbálom meg,nekem az kell,hogy mutassák és még akkor sem biztos hogy sikerül!!!:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails