2011. április 15., péntek

blogajánló, vol. 9. :)

Itt az utolsó adag ajánló a múltkori akcióból. Szeretnék kicsit a lelkiismereti hangotok lenni... Elgondolkodtam, volt-e értelme a sok bejegyzésnek, befektetett órának... Ugye azért legalább ti, akik éltetek a felajánlott lehetőséggel, ellátogattatok a blogokba és tetszéstől függően rendszeres olvasókká váltatok?:) (költői kérdés volt:))

Szila: hűű, egyből cserben hagy a pártatlanságom, olvasom jó ideje és jelenleg a sárga irigység emészt az ebayes csodaszép horgolótűi miatt, de egye kosz, megbocsátok, csak ontsa magából a szebbnél szebb horgolmányokat:) Nem mellesleg varr és keresztszemez és tutorialokat ír és egyébként is jól ír:) Csak azok a meseszép színes horgolótűk... :))))))))

Buba: Az itteni kommentje után kezdtem el olvasni, de sokat visszalapoztam, mert nagyon tetszik, amit csinál. Azt hiszem, a hímzés és horgolás a két fő területe, főleg a hímzéseibe szerettem bele, én mindenképp fogom követni a munkásságát a továbbiakban, benneteket is erre biztatlak!:)

Eta: Nem túl régi a blogja, de annál biztatóbb posztokat látok nála (bár talán nem haragszik meg, ha elárulom, nálam a pálmát Bazsi hungarocell-baromfija vitte:))))) Menjetek és biztassátok, olvassátok szeretettel, hogy minél több bejegyzés szülessen nála is!:)

8 megjegyzés:

Barbaral írta...

Igen én ellátogattam a legtöbb blogba és sok jó szót érdemelsz azért amit csinálsz!

De annyira el vagyok havazva, hogy a saját blogomba sincs időm írni /mondjuk egyelőre sajnos nincs is semmi mutatnivalóm:(/, nemhogy a másokéba:(((
Örülök, ha egy-egy kávészünet erejéig végig tudom futni az új bejegyzéseket...

De ezt nem hagyhattam szó nélkül:)

KicsiKató írta...

Szerintem ha már ellátogatunk egymás blogjába, már megéri... az, hogy kommentelünk-e, az meg már (valljuk be őszintén) nagyban függ nem csak a saját szabadidőnktől, hanem attól, hogy mit találunk ott... Nem? Ha megérint, megszólít minket, akkor megállunk egy kicsit. :)

Eta írta...

Köszönöm szépen!!!!
Amióta elindítottad a blogajánlót, én végigmazsoláztam az összes blogot, amit ajánlottál. Nekem nagyon sokat adott ez a 9 posztod!
Bazsi nevében is köszönöm az elismerést a mestermunkáról :)))

borsoo írta...

Igen, én nem mondom, hogy mindenhová, de a legtöbb helyre ellátogattam és tervezem még, hogy vissza-visszakeresem időmtől függően a blogajánlókat. Köszönjük a bejegyzéseid!!!

Edina írta...

Én is megnéztem a többieket.
És azt hiszem hogy mindannyian köszönjük Neked ezt a lehetőséget!

Anyinyóka írta...

Szorgalmasan bekukkantottam mindenhova, és pár helyen rendszeres olvasó is lettem, és még egyszer köszönöm a lehetőséget, ez egy páratlan kezdeményezés volt részedről, és ahogy a statisztikát látom, sok nézelődőt köszönhetek neked.

Andi

Jutus írta...

Nekem még nem sikerült mindenhol látogatást tennem,de továbbra is folytatom,mert már így is sokat kaptam általad!!!!Nagyon köszönöm!!!!!

Szila írta...

KicsiKató,
jaj, de jó volt olvasni, ahogy írtál...:)) jó érzés, na!!!! KÖSZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Én is ellátogatok a blogokba, de nem mindig van időm, hogy mindhez fűzzek hozzá valamit. Horgolótűk még nem érkeztek meg, ha tényleg jók az árukhoz képest, akkor megadom az eladó adatait és tudsz rendelni....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails