2011. április 19., kedd

nyomás sportolni!!

Kezdem a kályhától, jó? Mindig is szerettem bringázni, de sose volt a mindennapjaim része... tavaly kerültünk közelebb egymáshoz, ősszel már szinte minden este tekertem pár km-t, idén pedig egy barátnőmmel rójuk a köröket heti kétszer. Már tavaly is éreztem, hogy kellene valami kistáska, mert nem mozdulok ki a házból papírzsepi és az irataim nélkül, de nem akartam válltáskát vagy hátizsákot vinni emiatt.

Már rég éreztem, hogy az övtáska lesz a megoldás, utoljára kábé tízéves koromban volt egy ilyesmim a kágéestépiacról:), de szerencsére azt már rég elnyűttem. Azt is tudtam, hogy nekem egy katicás kell. Hogy miért? Csak:) Mert imádom a katicákat (képzeljétek, idén cserélték a bankkártyámat és külön kérés nélkül katicásat küldtek!!!:)))
Mikor megláttam Jandónál ezt, majdnem elvesztem, már a kezem a klaviatúra fölött, majdem megrendeltem, de aztán győzött a józan ész: nem nagyon használok kéket, nincsenek kék ruháim. Hát maradt az sk verzió, ami el is készült pár óra alatt. Nem túl nagy, de a lényeg belefér, indulhatok tekerni:))
Szétnéztem egy-két boltban, mielőtt megvarrtam, de alig találtam... Ti használtok (még) övtáskát?:)

11 megjegyzés:

Csilla böködéje írta...

őőőőhm, ha bringáznék, akkor használnék. A katicás FAnnntasztikus lett!!

töpszlívi írta...

Katicás....mi más? Nagyon tetszik. :)))))
Én nem használok ilyesmit. Azon egyszerű okból kifolyólag, hogy ilyen kevés cuccot sosem tudok vinni. :((( Még bicajozni sem. Na jó, nem 2 utazótáskányi az alapfelszerelés, de egy kisgyerekkel azért mindenhova több kell.

Bejus70 írta...

Eddig nem.De majd most, hogy a Tiéd megláttam, kell egy nekem is! Mert biciklizni hegyen-völgyön által, na azt nagyon szeretek.

Ágota-Lencsi Művek írta...

Sosem jutott eszembe övtáskát használni, pláne nem biciklizni itt a Mátrában...de most kedvet kaptam hozzá (mármint az övtáskához):) Még a babakocsis sétához is eltudnám képzelni!

Hegemony77 írta...

Nagyon klassz lett az övtáskád!
Nekünk az ülés alatt van egy kis bicajos táska, abba pakolunk...

Jutus írta...

Én már rég kinőttem az ilyesmit,de most hogy közeledem a második gyerekkoromhoz.lehet hogy én is varrok magamnak a biciklizéshez.:))
Katicásat meg sem próbálom,mert ilyen szépre úgy sem sikerülhet!!!!:))

Szila írta...

szerintem bringázáshoz nem ciki az övtáska........én is tavaly kerültem jó kapcsolatba a bringázással, idénre meg kigondoltam, hogy nekem is kéne kis méretű táska, mert ciki a retikül a kiskosárban:)))))))))))))))

KicsiKató írta...

Ugye? Nekem kosárkám sincs, ott lóbáltam a bringa kormányán a táskáimat.

Bringázzunk minél többen, az jóóóó :) (Ja és varrjunk bringástáskákat:)))

MARIKA írta...

Minden napi közlekedési eszközöm a bicó:))
.Neeem szeretek gyalogolni:((utálok gyalogolni ;)
Nagyon jó övtáskát varrtál:))

Varróka írta...

Egy húron járt az agyunk, csak Te már elkészültél a tieddel! És nagyon találó és jól néz ki! Nekem is gyerekkoromban volt az első és (eddig) utolsó övtáskám, amíg nem lettek gyerekeim nem is gondoltam rá,hogy ismét szükség lenne egyre. De a 2 szabad kéz az mindig jól jön, így én pl. sétához is szeretnék egyet, amiben pár apróságnak van hely.
Úgyhogy lehet újra divatba hozni a derékszütyőt :)

szaberka65 írta...

Villámgyorsan varrnom kell egyet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails