2011. március 2., szerda

TüdőGyula project - nr.03.

Figyelem! Profi gyöngyös bloggerek fogják be a fülüket és a szemüket! Köszönöm:)

Éreztem én már egy ideje, hogy nem lesz ennek jó vége. Mind többször sétáltam be A gyöngyös boltba (mit tegyek, nálunk csak egy van a városban, de az legalább a közelemben:)
Mind többször nézelődtem online gyöngyös boltokban is.
Mind többször jártam gyöngyös blogokon, olvasójukká, csodálójukká váltam.
Éreztem a jeleket, tudtam, hogy közel a fertőződés veszélye, de nem törődtem vele és kész, megtörtént. Itt az újabb szerelem, kellett nekem harmincnyolcadik kézműves hobbinak?

Kellett hát, imádom a bizsukat, várható volt, hogy egyre mélyebben beleásom magam a témába. Egy visszatartó tényezőm van már csak a totális bódultság ellen - a japán gyöngyök árai és a hörcsöglét együtt igencsak rossz páros, főleg, ha a többkilónyi cseh és távol-keleti gyöngyömre nézek. Így aztán kompromisszumot kötöttem, próbálok minél többet felhasználni a régi készletből és csak a 'feltétlenülmegkellvennemkülönbensírvafakadok' -félékre ruházok be.

Ilyen régi szerzemény ez a fotózhatatlanul csillogó és piros gyöngy is, ami Poé csillagvirágjává avanzsált. Szerencsére a minta se siránkozott sokáig az egyen-delica gyöngyökért, így összeállt a nyaklánc. IMÁDOM, így, csupa nagybetűkkel:)))
Ez pedig csak egy egyszerű darab, hogy fogyjon a készlet:)))
Mire ezeket megfűztem, kezdett eltűnni az életemből TüdőGyula, de csak azért, hogy átadja a helyét MandulaGyulának. Hiába, no, élni tudni kell, nagykanállal habzsolom az efféle pasikat:)

16 megjegyzés:

Kriszta írta...

Húúú, az a piros... fantasztikusan jóóóó lett :) A másik sem rossz, de a "fotózhatatlan piros" nálam került be a "feltétlenülkellkülönbensírvafakadok"kategóriába :D Jobbulást kívánok neked!

enigma írta...

üdv a klubban, Kata:)...azért a cseh gyöngyöket ne likvidáld, azok kincsek..a kínaiakat meg majd szépen behorgolod:)...
és rád illik a vicc...ez is ruha, ez is ruha, szervusz Gyula....ha nem ismernéd, elmesélem majd...lábadozz csak, és alkotgass, ezek nagyon jók lettek :)
szép napot:)
Kriszti

Zsuzsa írta...

Tetszenek a projektkeid, kár hogy Tüdő Gyuszi is meglátogatott :-( Nem tudod véletlenül, hogy miért tűnnek el a miniatűrök a bloglistákról? A sajátjaim sincsenek és máséban sem (pedig SEMMIT nem állítottam és a képeket is ugyanúgy töltöm fel, ahogy eddig) és másokéi is eltűnnek, többek között Orsolyáé is, Mrs Yarnart-é is, stb. :-( szóval nem tudom mi történt...van valami ötleted? Már végigböngésztem egy pár helyet, de eddig semmi eredményre nem jutottam.

Főkolomp írta...

Én se a fülemet, se a szememet nem fogtam be! Nagyon ügyes vagy! Az érzéseidet át tudom érezni, hányszor vagyon én is így! A gyöngyvásárlaimat varrással indoklom, de lélekben én is fűzni szeretnék már valami nyakbaakaszthatót!
Várom a folytatás, és gyógyulj meg minél hamarabb!

KicsiKató írta...

Jelentem, ez az utolsó napom itthon, úgyhogy Gyulával vége a kapcsolatomnak (remélem:))

A cseh gyöngyöket nem hárítom, sőt, mértékkel delicát is beengedek a lakásba, mert ki kell próbálnom belőlük a peyote-ot:)

Zsuzsa, Gina írt ma itt a problémáról, nézd meg nála: http://foltgina.blogspot.com/2011/03/uj-proba.html

Verocs írta...

Szia Kató,
szépeket fűztél:) azt a boltot én is nagyon szeretem:)a Peyote-hoz pedig tényleg nagyon jó a delica. Örülök, hogy az egyik Gyulától megszabadultál, további gyógyulást!
Vera

Zorka4 írta...

Kata, örülök, hogy a jókedved nem megy el :)
Szépek a gyöngyök.

KicsiKató írta...

Zorka, az csak kivételes vészhelyzetekben hagy el szerencsére:))

Piroska írta...

A gyöngy fertőzésnek örülök.
Ám ezeknél jobb pasikat is válassz! Egyik sem szimpatikus nekem.
Gyógyulj meg mielőbb! S folytasd a gyöngyözést.
Pirimami

Gira írta...

Hát ez fantasztikus... a piros lenyűgözött... de nekem most tényleg nincs szükségem több hobbira... :)

Laucica írta...

Szerintem sok ékszerhez kifejezetten illik a kicsit egyenetlen gyöngy, mint ennél a pirosnál is, olyan szép!:) kedvem támad nekem is likvidálni a régi cseh gyöngyeimet:)
jobbulást!!!

Ibcsy írta...

Mindkettő szép lett, de a pirosat imádom:-)

F.Gina írta...

Ügyi vagy, de hagyd a fenébe a Gyulákat ! Jobbulást !

Monessa írta...

Húú de szupi ez a piros!:)Grat!:) Gyógyulj!:)

Kati írta...

Jobbulást :)

Névtelen írta...

Nagyon szépek a munkáid!Öröm nézni!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails