2011. március 3., csütörtök

'Színes örömök' sorozat:)

Kérem szépen, megszínesedtem az elmúlt napokban:) Betegszabadságom utolsó óráit ilyen madárkák között töltöttem, jajjjjdejó volt... Sokszor visszasírtam azt a nyugalmat a mai első munkanapomon, de nem bánkódom, mindjárt itt lesz a hosszú hétvége!!
Már rég akartam ilyen színes madaras táskákat, de a végső lökést a legújabb Burda adta meg, abban van egy egyszerű kis fekete csőtop egy nagyon vadító, élénk csíkkal a tetején...
Már a meskán a napsárga, a pink, a zöld és a kék is! (A lilára elővásárlási jogot stoppolt le egy barátnőm, ha nem tart rá igényt, az is repül a társai után.)

ps.: Ha tetszik nektek, ne késlekedjetek lájkolni az oldalt a facebookon, ha megvan a 200. követő is, kisorsolok egy színes örömök-táskát:)


10 megjegyzés:

Mamis írta...

Talán nekem is ilyenre lenne most a legnagyobb szükségem...Nagyon jók lettek a táskáid, és örülök, hogy meggyógyultál!!!Puszi.

inecsg írta...

Egytől egyig mind nagyon tetszik!

M.Veronika írta...

Hááát én tuti biztos nem tudnám eldönteni, hogy melyik a legszebb. Nagyon tetszik, hogy a minta szép élénk színű. Mutatós darabok!

Abile írta...

Gyönyörűek lettek! Így együtt a legszebbek!! :o))

F.Gina írta...

Jó, hogy meggyógyultál, szépek a táskák ! Rajtam ne múljon a 200, lájkoltalak :))

Sofie írta...

Nagyon-nagyon tetszenek! Ügyes vagy!

Silerika írta...

Betegen ennyi varrni! A fb-on már választottam, és lájkoltam is! Most már türelmesen várakozom! :o)))

KicsiKató írta...

Az a baj, hogy nekem is így egyben tetszik az egész, de hülyének néznének öt táskával a vállamon...:)

Silerika, ebben az esetben a türelem játéklehetőséget terem!:) Már csak tíz követő és varrom a nyereménytáskát:))

Andicsek írta...

SZia Kata! ezt valaki Neked küldte!
Bocsánat nem tudom ki de azthiszem a horgoblogon olvastam, személy szerint neked küldte: http://bettysbox.blogspot.com/2011/02/ei-ei-ei.html
nem tudom egyéb úton eljutott e hozzád

KicsiKató írta...

Igen, köszönöm, láttam!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails