2011. március 1., kedd

netes okosságok, 7. rész: rendkívüli kiadás

Többször találkoztam már olyan profilokkal, ahol nem publikus az e-mail cím, pedig ezzel sokat segítetek abban másoknak, hogy fel tudják veletek venni a kapcsolatot. Pl. ha kapjátok az e-mail értesítéseket a blogotokról, akkor - egy nyilvános mailcím esetében - egyből tudtok válaszolni a kommentre mailben, nem kell az illető blogjain kutakodni a címe után. (a minták küldését is megkönnyíti, ha megosztjátok a címetek:))

Szóval: menjünk a blogger.com/home oldalra, ez az irányítópultunk, itt találjuk ugye a blogjainkat és a bal oldalon a profilt, válasszuk a szerkesztést.
Itt pedig tegyük oda azt a kis pipát, légyszi:))

Mentsük el és már meg is könnyítettük bloggertársaink életét, akik levelet szeretnének nekünk küldeni:)

12 megjegyzés:

Huligánlány írta...

Hozzátenném, hogy ha úgy írjátok le az email címeteket, hogy ne legyen belőle link (mondjuk, a kukac jel @ helyett kiírjátok hogy kukac, akkor a spamküldő robotokat is ártalmatlanná teszitek. Mert gondolom, sokan ettől is óckodnak.

például:

huncutka kukac gmail.com

Andicsek írta...

SZia Kató!
ha erre jársz: írtam Neked mailt légyszi nézd meg! köszönöm!

KicsiKató írta...

Andi, már válaszoltam is!:)

Huligánlány, igen, más esetekben érdemes így kiírni a címet, bár hozzáteszem, a gmail spamszűrése kitűnő, párhetente találkozom csak spammel a levelesládámban.

Andicsek írta...

köszi köszi hogy vagy már ott nekem:) de írtál is nekem? mert nem lelem. vagy amit itt írtál nekm az a beleegyezés?::))

KicsiKató írta...

Egyből válaszoltam a leveledre, nem kaptad meg? Nincs esetleg máik címed, ahova küldhetem a leveled? Nagyon szívesen segítek, csak nem pontosan értem a kérdésed, erről írtam egy hosszabb levelet, elküldeném megint:)

Andicsek írta...

átjött köszi csak késett picit. türelmetlen voltam:) már írtam:)

Andicsek írta...

megint írtam ja és azt elfelejtettem, hogy a sablont is átalakíthatod, ha van jobb ötleted, ja és azt már láttam hogy voltunk hárman :)))

Altair írta...

Engem jobban zavar, amikor lesz egy új rendszeres olvasóm és nem tudom visszaolvasni, mert a profilja nem nyilvános. :o)

Altair írta...

Ja, és a profilból nem tudja a spamrobot kiolvasni. Nekem azóta jön spam a blogos emailemre, amióta kiraktam a blogom fejlécébe. Csak lusta vagyok lekódolni, hogy ne nyíljon meg azonnal a levelezőszoftverben csak catchpa után. Megvan, hogy kéne, csak macerás.

F.Gina írta...

Írhatnál esetleg a Picasa-ban lévő profilról is. Mert hogy ott is lehet módosítani, boltcímet, blogcímet feltenni, mindjárt többen megtalálnák az embert a webalbumból kiindulva :))

M. Veronika írta...

nagyon szeretem ezeket a netes dolgaidat! Mivel elég bátortalanul mozgok a blogolásban, nekem nagy segítséget jelentenek (míg nem olvastam ezt a bejegyzésed, eszembe se jutott, hogy kitegyem az email címem - pedig tényleg alapvető dolog)
Még egyszer köszönöm! :-)

KicsiKató írta...

Örülök, ha segít! A héten kicsit elmaradtam vele, de még sok téma vár a kibontásra:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails