2011. március 1., kedd

TüdőGyula project - nr.02.

Mire készen lettem a kendőmmel, már erőteljesen a gyöngyös dobozaim felé kacsintgattam. Évek óta szerettem volna már kipróbálni a gyöngyvirágok fűzését, számtalan könyvet-újságot átbogarásztam már a témában, de egyik kompozíció se tetszett igazán annyira, hogy a magaménak tudjam. Így aztán a jól bevált öt szirmú virágaimat ültettem át gyöngybe:) El se hinnétek, de egy egész napon át elszuttyogtam ezzel a 18 szál virággal. A végső kompozíciót is kitaláltam már, de előbb szereznem kell kavicsot, kellenek még gyöngylevelek és némi bogarantyú is... Amint kész, mutatom!:)

jótanács a jövőbeli KicsiKatónak: akkor fűzz gyöngyöt ágyban, ha már elmúltak a köhögőrohamaid...


3 megjegyzés:

Barbaral írta...

Én úgy látom, hogy ez a Te Gyulád igen inspirálóan hat a kreatív tevékenységeidre:)))
Kíváncsian várom a végeredményt!

Aranyalma írta...

De, én elhiszem, anno gyöngyöztem, mostanában csak gyöngyözgetek kiegészítésképpen pár textilt...

Marcsi és Ági írta...

Hát...., csak egy nap szütyögtél a 18 virággal. Szerintem ez csodás eredmény. Őszintén csodállak, lehet, hogy nekem 18 Tüdő Gyuszi is kevés lenne hozzá.
Várom a végeredményt, de inkább gyógyulj meg!
Ági

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails