2011. február 28., hétfő

TüdőGyula project - nr.01.

Becsszóra, igyekeztem elkerülni az időszakos nyavalyát. Nem jött össze, ráadásul egyből egy kedves példánnyal - TüdőGyulával - kezdtem. Az első párnapos-lázas-semmittevés után eljött az az állapot, amikor
1., lázas már nem voltam,
2., résnyinél jobban ki tudtam nyitni a szemem huzamosabb ideig,
3., kellőképpen eluralkodott rajtam a semmittevés,
4., de még nem tudtam öt percnél tovább nélkülözni az ágyam...

Így hát első körben magamhoz vettem egy gombolyag Rikker gyapjút, egy horgolótűt és egy mintát. Másnap este már blokkolhattam (volna, ha lett volna hozzá erőm:), kész is lett ő:
Falatnyi rojtos kendő tavaszra, a rojtok kb. több fonalat megettek, mint maga a horgolás. Kb. 8 dkg Rikker fonalból készült (csipke vastagság, azt hiszem, 600 m/10 dkg).
A minta hasonlatos a hardangerezéshez, a rececsipkét itt-ott stilizált virágok törik meg.
Igazi terápiás alkotás volt, imádtam készíteni:)
Közben végig azokra a napfényes időkre gondoltam, mikor a fonalat festettem és szinte már éreztem a langyos szellőt, amit majd kivéd a nyakamba sodort kendő... Aztán kinéztem az ablakon és megadóan bámultam a szakadó hóesést:)))

40 megjegyzés:

Julcsi írta...

Nagyon szép lett, Kata! A szine is csodálatos!

csipkelelkű írta...

Csudaszép! És jobbulást!

nöné írta...

Roppant mutatós kendőcske! Igazán türelmes vagy ehhez a recehorgoláshoz! Jobbulást!

Zorka4 írta...

Jaj, ez a kis kendő nagyon tetszik, a recehorgolást meg már milyen régóta szeretném kipróbálni:)
Gyönyörű lett!
Remélem Te már jobban vagy, TüdőGyulát dobd ki, nem neked való pasi :)

Irenka írta...

Kellemes színű, szép kendőt alkottál. Nagyon tetszik a négyzetek és a virágok kombinációja. Jobbulást kívánok!

dióhéj írta...

aztaaa...nagyon szép!

azé mégse mondom, hogy összeismerkednék ezzel a gyulával :)

Anice kötős blogja írta...

Nagyon guszta a kendőd!

Hát, megkönnyebbülten olvastam, hogy már lábadozol.

Kathy írta...

Gratulaok! A kendohoz is meg a labadozashoz is! :))

Bea írta...

nagyon tetszik!
Remélem, jobban vagy már!
Ilyen kendőt én is szíevsen elfogadnék...

Monessa írta...

Nagyon szép lett!!:)Gyógyulj meg minél előbb!:)

lomaquilt írta...

Gyógyulj meg minél előbb! A divat hiába eérkezett oda, hogy a ládába tett holmikat meg kell forditani. Ilyen kendőt ajándékoztam 3 éve valakinek, mondván valamire csak jó én már meguntam!

töpszlívi írta...

Csak ámulok-és bámulok. :)))) Kellemes a színe, szép a mintája. :))) Már csak a jó idő hiányzik hozzá. :)))
Gondolom TüdőGyula már a múlté. Csak a lábadozás csodáit hagyta maga után. :))))))

Barbaral írta...

Erre mondják, hogy minden rosszban van valami jó?:)

Ügyes vagy és örülök, hogy gyógyulgatsz!

F.Gina írta...

Látod, minden rosszban van valami jó ! Jobbulást, gyönyörű a kendőd !

Gira írta...

Hát ez tényleg gyönyörű!

Silerika írta...

Örülök, hogy jobban vagy! Gyönyörű a kendőd! :o))

Elinor17 írta...

Nagyon szép lett a kendőd !Gyógyulj meg hamar és legfőképpen teljesen !

KicsiKató írta...

Hűűűűű, de aranyosak vagytok!!:) Köszönöm a kedves szavakat is! Igen, már jobban vagyok, ma dolgoztam egy fél napot, de még nagyon fáj a hátam és nehezebben kapok levegőt is, így még kétnapnyi pihenést megszavaztam magamnak az ágyamban.

(egyébként még két posztot beidőzítettem, nem csak horgolással töltöttem ám az időt, lessétek a blogot holnap és holnapután:)

Kalex © írta...

Ohhhh! Most olvasom csak, jobbulást Neked, és csudaszép lett ez a kendő, nagyon tetszik!!! Imádom ezt a színt! :o)))

micuska írta...

Ó, de szép! Mintát megtalálom valahol?
Jó egészséget kívánok Neked.

KicsiKató írta...

De meg ám, Micuska, mingyá' a postaládában:))

Csilla böködéje írta...

Gyóygulj meg mielőbb, a kendő csodálatos!

Csilla böködéje írta...

Katóka a mintát nem kérhetném el? Esetleg??

Bea írta...

Kató, a mintát én is el szeretném kérni.

Betsy írta...

Szép lett nagyon! Gyógyulj meg hamar! :)

KicsiKató írta...

Lányok, aki kérte, annak küldtem a mintát, ha nem érkezne meg, sikítsatok!

Kósa Andi írta...

hu, de jó ez a kendő, a szine is, a mintája is... igaz, kérhetek én is leirást? légyszi-légyszi... :D

Viki írta...

Szia!
Csodás a kendőd!!! Szeretnék én is mintát kérni hozzá (irulós pirulós)

Köszi!

KicsiKató írta...

Viki, küldenék én, ha valahonnan tudnám a címed, de mivel a profilodban nem elérhető, tehetetlen vagyok:) Itt fent a vízszintes linksorban ott a címem, írj és küldöm a mintát!

Viki írta...

Teljesen igazad van, sügér voltam.
Küldtem levelet!

Kerol írta...

Nagyon szép! Léci nekem is küld el a mintát, ha nem vagyok túl rámenős és gyógyulást kívánok.:)

KicsiKató írta...

Kerol, nálad sincs nyilvános cím... Ajánlom a legújabb bejegyzést, csak egy kis módosítást kell megejtenetek, hogy ne kelljen perceken át hiába kutakodni a cím után, amit sehol se találok.

Köszi!!

Kerol írta...

Megtörtént! Köszi mindent, előre és utána is. :D

Ibcsy írta...

Csodaszép lett! Gratulálok, nagyon belejöttél a horgolósdiba:-D

davir írta...

Gyönyörűszép!

Andy kuckója írta...

Hejdenagyonjólnézki!! Remélem azóta már szakítottál gyulával.
És köszönöm a netes okosságokat, igazán sokat segítessz vele a magamfajta csekély értelmű medvebocsoknak.

Aranyalma írta...

Egy ilyen kendőbe belefogni még nem mernék, bár el kell mondanom, hogy fantasztikus lett. A színe igazán tavaszváró... reméljük, hogy hamar megérkezik! :)

Szimonetta írta...

Szia! El tudnád küldeni ennek a gyönyörű kendőnek a leírását? Előre is köszönöm: Szimonetta :-)

KicsiKató írta...

hova?

Hamzai Gabi írta...

Szia.

Én is szeretném ennek a szép kendőnek a mintáját ha még lehetésges. hamzaigabi@gmail.com
Előre is köszönöm.
Gabi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails