2011. február 13., vasárnap

rojtos nyaklánc KicsiKató módra

Pár napja találtam rá Poé blogjára és rabul ejtett a sok gyönyörű nyaklánca, azok közül is leginkább a rojtosai. Gyönyörűek, hangsúlyosak, épp amennyire szeretem és még a noname egyenetlen kásától se rázza ki a hideg a mintát, így nekiláttam egynek (és kiszedtem a gyöngyös dobozból a hozzávalókat még három másikhoz:)

Kicsit más, de ez az én értelmezésem a rojtosra. Imádom, nagyon várom a tavaszt a kivágott felsőkkel!!:)

(a közfelháborodás okán kiegészítettem a lepkés bejegyzésem új képekkel:)))))

8 megjegyzés:

dióhéj írta...

jajj...merénylő...mosmá eltiltom magam a blogoktól, ezen jár nekem is az eszem hetek óta, hogy kéne valami gyöngyöt fűzni, régen sok állatkát fűztünk, míg kicsi volt a leányka, ez sem lehet nehezebb...nagyon szép ez

KicsiKató írta...

háháháhááááááá... sikeres merénylés:))) (két este alatt megvolt, tévénézés közben tökéletes, csak macerás a hosszú gyöngysorokon visszavezetni a cérnát, de a végeredmény mindenért kárpótol, felvéve még szépségesebb)

Bejus70 írta...

Hű, ez nagyon szép! És tényleg... nekem ezek a nóném egyenetlenek valahogy jobban is tetszenek... itt-ott göndörű: emberalkotta lett az ékszered. Biztos nem állja ki bámészkodás nélkül, aki majd rajtad látja...

KicsiKató írta...

Áááá, most látom csak hogy elrontottam... látjátok? a középső rojttól balra az ötödik egy csöppet hosszabb lett a kelleténél:)))

POÉ írta...

Rá se ránts, ha van benne némi eltérés! Nekem nagyon tetszik a te megoldásod és még a színei is "sárközisre" sikeredtek . A gyakorlás teszi a "mestert". Kiváncsian várom a következőket !!:-))
/Lehet kapni 15 cm-es tűt, én azzal szeretem fűzni a rojtosakat/

daniel0627 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bea írta...

Szóval, az előbbi is én voltam...
Nagyon klassz lánc, tetszik a színe, a formája, meg kell mutatnom a lánykámnak, hátha készít nekem egyet....

Piky73 írta...

Nagyon elegáns! Imádnám :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails