2011. február 8., kedd

mert új táska kell! mindig!


Nem is értem, hogy élhettem eddig saját zöld táska nélkül. Nem volt! El tudtok képzelni ilyen szörnyűséget?:) Na de kezdjük az elején (mert itt kérem komoly ok-okozati összefüggések húzódnak a háttérben).

Tehát. A mű születési körülményei:

Először is horgoltam egy lepkét a blogra. Vagyis egy poszt kedvéért. Ahhoz túl jól sikerült, hogy a fiókban heverjen, ráadásul már ahogy kezdett kialakulni a végleges formája, éreztem, hogy táskára repül majd. Időközben ráakadtam egy blogra, ami vagy két napra rabul ejtett. Két fantasztikus hölgy posztol, a nevük Csoki-folt, én meg egyébként is édesszájú vagyok, a varrományaik szuperek, tűzéstudásuk kimagasló, ráadásul ők is táskafüggőnek tűnnek a bejegyzések alapján. Náluk láttam meg egy csíkos táskát, amibe első pillantásra beleszerettem. Mivel másolni nem szeretek (nem mellesleg nem
is tudok, komolyan, még egy receptet se tudok szóról szóra követni...), hát ez lett belőle. (Jól kimagyaráztam, igaz? Pedig rövidebben is indokolhattam volna: mert táska kell. sok! :)))
khm, a fotók minőségét nézzétek el, vasárnap készültek egy átmulatott éjszaka után:))


10 megjegyzés:

dióhéj írta...

há most hogy mondod, nekem se nincsen ződ táskám, pedig az a kedvenc színem...hmmm...ezt sürgősen orvosolni kell, mint ahogy azt is, hogy tessen többet mutatni ebből a tatyóból, há a fele el van bújva kéremszépen :)

Silerika írta...

A lepke gyönyörű, a tűzés is, de tényleg hol a táska másik fele???!! :o))Nekem is varrnom kéne már zöldet, meg kéket,...:o)

Kata írta...

A lepke valami csodás!!!!!!!!!!!!!! Tényleg kár lett volna érte hogy a fiók mélyén pihenjen :)
Szuper kis táskát varrtál, lassan nekem is meg kell tanulnom szabni-varrni, mert kifogytam a táskákból :)

latinka írta...

Csúcsszuper! És táska tényleg mindig kell,akárhány is van már:)

Marcsi és Ági írta...

Táska gyönyörű, lepke több, mint csodás! Dicshimnuszt köszönjük! Jut eszembe, nekem sincs zöld táskám, ezt nem is értem!? (megfigyelésed teljesen igaz a táskamániát illetőleg)
Ági

Dia írta...

Tényleg nagyon gyönyörű lett! (és a képen sem látszik az éjszaka :-) :-) )

töpszlívi írta...

Nagyon jó lett a táska, és az a lepke.......:)))
A zöld színnel úgy vagyok, mint a rózsaszínnel, hogy valamiért nem tartozik a kedvenceim közé. De itt a többi színnel kiegészülve nagyon jól mutat. :)))

KicsiKató írta...

Holnap vagy holnapután rendesebben lefotózom, ígérem!:))

dióhéj írta...

na azémondom :)

KicsiKató írta...

merek én ne eleget tenni a kedves kolleginák kéréseinek? még a végén virtuális lincselésbe kezdenének... :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails