2010. április 12., hétfő

én igazán nem szeretnék...

... indulatokat gerjeszteni, ezért is vettem le a betűméretet... De hetek óta azon morfondírozom, egyes bloggerinák miért nem reagálnak a blogjukon megjelenő kommentekre? Sok blogra már ezért is nem írok, mert annyira kiábrándító, ha napok után sincs egy mukk se... Főleg, ha az ember lánya kérdést tesz fel... Félre ne értsetek, nem azt nehezményezem, ha valaki nem ír mindenkinek személyreszóló válaszkommentet, néha az is fárasztó, de szerintem igenis illik megtisztelni a klaviatúrán klimpírozó látogatókat egy-egy válasszal... Legalább néha!

Még egyszer: nem szeretnék senkit se megsérteni, akinek nem inge, ne vegye magára, csak most visszaolvastam az elmúlt két hétben hagyott kommentjeimet és alig jött rájuk egy-egy válasz. Lányok, így hamar elmegy az olvasóközönség kedve az írogatástól...

És immáron a lényeg: KicsiKató második tatyóját is meghorgolta, csak béléseket kell illesztenie a delikvensekbe és már mutatja is:)

39 megjegyzés:

Csilla írta...

Szerintem igazad va. Ha nem is azonnal és nem is külön, de azért én szoktam válaszolni, többynire a blogon, de ha olyan a kérdés akkor akár e-mailben is, hisz nem azért kérdez aki kérdez, hogy ne hallgasson, hanem mert választ vár.

MARIKA írta...

Igazad van KicsiKató az egyik kezem bedugom abba az ingbe .De szerintem mindenki csak lót fut nem ez lehet az ok ??

Teca írta...

Konkrétan kérdésre gondolsz, vagy tényleg egy szimpla dicsérő kommentre?

KicsiKató írta...

Teca, igazság szerint nem is tudom... ha nálam pl. megjelenik hirtelen tíz dicsérő komment, akkor szimplán megírom, hogy köszi lányok, de szerintem fontos a visszacsatolás. Vagy lehet, hogyén érzem rosszul és ezeknek a komment-oldalaknak csupán vendégkönyv jellegük van? ez is elképzelhető, hogy én értelmezem félre a formulát.

Marika, persze, mind rohanunk meg dolgozunk ezerrel, de valahol én egy blogbejegyzés velejárójának érzem, hogy elolvasom a kommenteket és igyekszem válaszolni is rájuk. Nem?

Csilla, igen, persze, egy csomó olyan oldal van, ahol írok, aztán a bloszerző emailben válaszol és ez (is) tökjó. De az tényleg nagyon zavaró, ha az ember feltesz egy kérdést, aztán se kép, se hang...

Mici írta...

Mivel nekem ingem, én elmondom Neked, hogy velem miért van így.
Nagyjából az a helyzet a válaszadással, mint magával a kommenttel. Hozzád is gyakran benézek, látok ezt-azt, gyönyörködöm, de már nem biztos, hogy írok is valamit, mint ahogyan sok más blogban is. A kommenteket is elolvasom, örömködöm, és továbblépek. Persze sokszor azért, mert nincs időm kifejteni a saját válaszaimat. Később meg amikor lenne időm, megnyitom, és rájövök, hogy már késő, értelmetlen válaszolni.
Mindazonáltal tökéletesen igazad van, és hasonlóan érzek én is. Mert amikor meg nagyon várnám a kommenteket, akkor nem jönnek. Csak hát én is azon rossz kislányok egyike vagyok, akik rapszodikusan válaszolgatnak, amikor engedi idejük. Kérlek, hogy nézd ezt el nekem, és mindenkinek, akihez intézted soraidat. Hidd el, hogy én boldogan olvasom a kommentjeidet. De sajnos azt nem tudom megígérni, hogy válaszolni is fogok, de megpróbálom a lehetetlent.

Bea írta...

Kedves Kató, én egy e-maillel tartozom neked, régóta. Nekünk nagyon összejött az utóbbi időkben betegségek sora. Amúgy egy hónap szünet után ma lett netünk újra. Amíg nem volt, addig vagy volt, vagy lekorlátozott adatátvitellel, úgyhogy több blog fél óra alatt sem jött be...
De ígérem, hogy ha lesz egy kis időm, válaszolok a kedves leveledre. Igazat adok neked egyébként, bár amikor elkezdtem blogolni, az első bejegyzésemhez a két kommenetet úgy fél év múlva vettem észre. :)
Azért írjál, mert első dolog a közlés. :)

MARIKA írta...

Én nem arra értem ,hogy nem olvasom a blogbejegyzésre a kommenteket ,hanem rá választ ritkán írok :(

bubi írta...

igazad van. :o)

bubi írta...

sőt bővítem. volt olyan is, hogy a blogon megadott mailcímre írtam, és onnan se jött egy mukk se.

Juhizs írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Hajnoca írta...

Akkor erre most reagálnék.
Nem ingem, de ....
Legalább pár szó erejéig illik reagálni.
Lehet rohanunk, de mi ösztönözzük a másikat, hogy jó az amit csinál és ezt szeretnénk viszont is érezni, kapni.

... és persze most elég sokan 'tollat" ragadtunk! ... de miért csak most?!

Rózsaszín pöttyök írta...

Én sem szoktam ott megjegyzést hagyni, ahol nem válaszol a blogíró - kivéve, ha nagy a forgalma és épp olvasó-gyűjtésben vagyok. ;-)
Sőt, sok helyre be sem nézek egy idő után; az első pár sor és a kép, amit az irányítópulton látok pont elég info.

Ez a jelenség azért is fura, mert a nagy forgalmú blogokon is válaszolnak az írói, ha személyesen tőlük kérdezel valamit. De nekik fontos a forgalom is...

Julcsi írta...

Jaj, lehet hogy én voltam az? Sajnos nálam előfordul, hogy nem válaszolok rögtön:( Aztán meg azt gondolom, nem is érdekes már a válaszom.
Ha én voltam, akkor ezerszeres bocsánat!!! Mindenkitől!

Zazálea írta...

Vagy én lettem volna???
De a körös kérdésedre válaszoltam, még tegnap, jaj, jaj...

bemka írta...

Én is úgy érzem, igazad van.Mert adni is jó, de kapni is kell ahhoz, hogy jól érezzük magunkat. Legalábbis én így vagyok ezzel.

Barbi írta...

Remélem, hogy nem én voltam az, mert mostanában igen keveset válaszolgatok, pusztán időhiány miatt. Sajnálnám, ha én bántottalak volna meg, és igazad van. Várom a horgolmányokat! :D
Ó, és vendégkönyvnek van vendégkönyv forma, a kommentekre, főleg ha kérdés, azért én is igyekszem felelni, csak az utóbbi időben nem sikerül mindig. Olyan is van, hogy valaki kommentjét olvasom a gmailben és privátban írok vissza neki.

KicsiKató írta...

Először is: olyan drágák vagytok mind.

Azt hiszem, kissé félrecsúszott a mondanivalóm. Nem sértődtem meg senkire és már pl. fogalmam sincs, ki kommentelt vissza és ki nem. Egyszerűen szerettem volna sokakat felrázni, hogy figyeljünk erre oda.

Tudjátok, sokan megkeresnek blogjuk indulásakor, segítsek már, adjak tanácsot, hogy kell ezt társas műfajjá varázsolni.

Lehet, hogy ott csúsztam el gondolatban, amit Juhizs feszeget, hogy attól, mert számomra ez kétirányú út, lehet, hogy valakiknél meg fontosabb a közlés. nem tudom.

A lényeg, hogy tényleg csak felrázni szerettem volna az állóvizet, hogy mind (én is!!!) figyeljünk oda azokra, akik megtisztelnek az idejükkel:))

Én nagyon sokat köszönhetek a blogvilágnak és örülök nektek nagyon!

Szép napot!:)))

Kalex © írta...

Drága Katókám! Egyetértek Veled!
Ha nem bánod, én legtbbször maradok a magán emailnél... :o)

Julcsi írta...

Nos, a célod elérted:)) Sikerült! Igyekszem jobban figyelni ezentúl, csak sikerül:)
Egyébként egy nagyon jó módszert láttam erre Zsuzskánál: a megjegyzéseket moderálta, de csak azért -mint írja-, hogy a kommentek ne maradjanak megválaszolatlanul. És ez szerintem így nagyon korrekt.

SDAnita írta...

Szia !
En is ritkan tudok kommenteket irni. Alapbol idohiany miatt, sajna... A munkahelyemen reggel megnezem a blogokat, aztan elhatarozom, otthonrol irok, meg valaszolok is a nalam hagyott uzenetekre. Aztan otthon megprobalok megkuzdeni a gepert 3 csaladtagommal. Vagy sikerul, vagy nem :-( A valasz meg elmarad :-( Persze, en is "rossz" vagyok, mert persze ugy varom a kommenteket, mint a mikulast.. hatha mond valaki valamit, arra amit csinalok... Hat bizony gyarlo az ember ! De egyetertek veled, es bar lenne tobb idom(nk) !Egymasra is, ha mar igy megmutatjuk magunkat !

Ducika Ducila írta...

Szia!
Igazad van abban, amit írsz! Sokszor engem is dühít!

Kryx írta...

:) Én eddig csak jöttem és nem hagytam megjegyzést neked, talán csak egyszer. Igazad van, nekem hónapok óta senki nem ír, holott a számláló mutatja, hogy olvassák, nézik a blogot. Én kommentelek szívesen, hozzál még sok-sok jó dolgot nekünk. :)

Kicsoda írta...

Igazabol en nem ertem az egeszet, nem tudom pontosan, hogy miert blogolnak emberek ugy, ahogy.;-) Ez csak annyiban baj, hogy akkor az en viszonyom hozzajuk is tisztazatlan.
Mert azt ertem, hogy irjak a blogokat, szamoljak a nezettseget, rendszeres olvasokat, jatekokat hirdetnek, hogy tobben menjenek, vagyis fontos nekik a tomeg. De azzal foglalkozni is kell.
Azok a blogok, amikre gondolsz szerintem at fognak alakulni, mert ha valaki ir, akkor az max kozhelyes `de szep` tipusu lesz, vagy semmi.
Most egy masik szintjen van az blogolas, mint mikor tomegesen kedtek oket es mindenki mindenhova (oda is ahova nem lett volna szabad) leirta, hogy `gyonyoru, fantasztikus`stb.
Engem a `deszep``koszonom` zavar, feleslegesnek erzem, inkabb olyan ezt is letudtam erzes, mint valodi figyelem. De ugye ez megint a ki-miert blogol:-)

Juhizs írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
KicsiKató írta...

Értelek titeket, csak a miheztartás végett újra leszögezném, az alapfeltevésem arról szólt, mikor valaki a saját blogjában kommentelőknek nem szól oda néha - sőtmitöbb nem válaszol a feltett kérdésre.

Továbbgördítve: nem azért, mert épp pár napig nincs gépe vagy beteg a gyerek, hanem hosszan tartóan és újra és újra...:)

SDAnita írta...

En azt gondolom, egyetertve veled- hogy ezert jo blogolni. Azert, ami itt most tortent. Es igaza van Kicsoda-nak. Nalam is elofordul, hogy azt irjak : de szep. Persze jol esik, de lehet jobb lenne, ha azt irna : azt ott-meg ott eltoltad, igy csinald es jo lesz. Azt en is lelkesebben koszonnem meg, vagy reagalnek ra.
Persze azert irunk, mutatjuk a dolgainkat, mert visszajelzest varunk, es tevedes ne essek nem csak jot.

Amanda írta...

Engem egy dolog zavar, de az nagyon. Jártamban-keltemben sok új és szép blogot, munkát stb. találok. Ha valami igazán tetszik, akkor annak hangot is adok, általában összességében írok az oldalról, az addig látottakról. Nincs válasz, se köszi, se szia jó, hogy jöttél, se semmi. Lehet, hogy a sok komment között elveszik az enyém, de onnan sem jön válasz, ahol csak néhány hozzászólás van. Kérdezem én, akkor azok a híres blogbarátságok hogyan alakultak, alakulnak ki?

Altair írta...

Ha nem kapok választ, pedig számítok rá és visszanézek, és pláne időközben egy-két új bejegyzés is születik egy oldalon, én kifejezetten hajlamos vagyok megsértődni. :o)

Vagy ha úgy tetszik, elkönyvelem, hogy nem fontos a véleményem és nem teszek több megjegyzést még akkor se, ha válaszolhatnék.

Szerencsére én csak ritkán futok ilyen helyzetbe.

A megjegyzéseket lehet moderálni, de lehet csak simán az irányítópulton (Beállítások/Megjegyzések fül) emailértesítést kérni róla, nekem be is van kapcsolva és még akkor is válaszolok, ha amúgy csak a leveleimet akartam lehívni. Ki se törlöm a megjegyzéseket a postafiókomból, amíg nem válaszoltam. És ahol kérdést teszek fel vagy választ várok a megjegyzésemre, ott élek a megjegyzések rss-ére feliratkozással. És akkor nem kell mindennap odamenni, böngészni. :o)

Minden más ellenvetés szerintem mentegetőzés és ha valaki azért blogol, hogy a világba kiáltsa, akkor ne engedélyezze a megjegyzést - mert ez is lehetséges.

Kaoka írta...

Kedves KicsiKató!
Csak, hogy én is megszólaljak. Az, még nem is zavar annyira, hogy nem jönnek hozzám látogatni, de, ha hagyok egy kommentet nála, akkor legalább egyszer a másik is hagyhatna legalább egyet. De, ahol már sokat hagytam és Ő nálam semmit, az talán nem is akarja, hogy oda látogassak. Nálam hetek óta szinte egy-két komment volt, ezért nem is lesz több bejegyzésem, mert magammal nem fogok levelezni. Innentől, már csak csendes nézelődő leszek.

Silerika írta...

A minimális udvariasság, hogy a dícsérő, kedves kommentelőket legalább egy köszönöm lányokkal megtiszteljem! Sokszor persze név szerint is írok választ.Igaz nem mindig jutok géphez, de legalább próbálok mielőbb reagálni. Fordultak már sokan hozzám e-mailban is kéréssel, azokra is mindig válaszolok.Hiszen azért tettem ki az oldalra is a címemet, hogy elérhessenek. Volt olyan az igaz, hogy kérést írtam egy bejegyzéshez tanácsot kérve, de, nem kaptam rá választ. Lehet, hogy a saját tapasztalatát nem kívánta megosztani mással.Szóval mi olvassunk, és kommenteljünk bátran!! :o))))

Cserfescsillag írta...

Szia!
Én szoktam válaszolni, reagálni a kommentekre. Szívesen látlak Téged is nálam ha van kedved. :) Ne érts félre, ez nem toborzás, csak ajánlat! :)

Julcsi írta...

Ha többször írok egy blogba és nincs visszajelzés,akkor feladom.
Gondolom nem számít a véleményem,tehát felesleges.
Inkább annak írok,aki értékeli :o)

SDAnita írta...

Szia !
Ezen bejegyzesed mar a harmadik kommentre osztonzott. Sot... hatasara tegnap atbogarasztam a korabbi bejegyzeseimet.
Szornyu, mennyire rosszul ereztem magam utana ....
Hagytam neked egy dijat nalam, kerlek nezz be hozzam !

F.Gina írta...

Látod, drága, van aki észre sem veszi a kommentet :)) Pedig a beállításoknál lehet kérni email értesítőt, nem kell ezért moderálni.
Nálam hagyj bátran kommentet, ígérem válaszolni fogok :))

F.Gina írta...

Ja, én sokszor hagyok úgy kommentet, hogy egyirányú, nem is megyek vissza megnézni, hogy reagáltak-e.

Julcsi írta...

Biztosan építő lehet a negatív kritika is -a jóindulatú-,de nem gondolom,hogy fotók alapján el tudnám dönteni hol a bibi a kivitelezésben.Az anyagok,színek választásánál pedig mindig az alkotó izlése a mérvadó(szerintem).
Ezért Én nem írok ilyen jellegű kommenteket.Csak pozitívat.Ha szorít az idő,de szeretném ha tudnák,hogy tetszik,akkor csak ennyit köldök: :o) szerintem ennek is lehet örülni.Ha több az időm,akkor pedig hosszabb a szöveg is:o))

haNa írta...

Almától jöttem át hozzád, teljesen véletlenül. Igazad van!
Másfelől meg szépek a munkáid! Varrok, kötök, minden más, de a horgolás csuda tudja, kimaradt az életemből..pedig tetszik és csodákat lehet ezen a területen is alkotni! Érdeklődve várom az immáron kibélelt 6 új táskát. :))

davir írta...

Egyetértek veled. Sőt, volt már olyan, hogy emiatt utólag kitöröltem valahonnan a hozzászólásomat, mivel nem válaszolt a kérdésemre senki.
És igyekszem válaszolni, ha valaki megtisztel azzal, hogy ír a blogomra, még ha néha késve is.

Endy írta...

Teljesen igazad van, s sajnos èn is azokhoz tartozom, akik nem mindìg vàlaszolnak. Kifogàs:nàlam az emailen jonnek a vàlaszok, ott rogton elolvasom, s kitorlom,de mivel a blogomat mostanàban nem mindìg nèzem meg, àltalàban elfeledkezem a vàlaszt megìrni!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails