2010. április 7., szerda

khm, khm:)))

Még, hogy...
Who sais...


... a méret ...
... size ...


... nem számít:))) A nagyobbik blokk a Horgo-blogos jótékonysági takaróba utazik, a kisebből pedig szeretnék majd tűpárnát varrni.
... is not important:)) The bigger block goes to a charitable blanket, and I'd like to sew a pinholder with the lesser one.


És kérem, megtanultam 3D-s blokkot is horgolni. Az első virágot meghorgoltam, tiszta sor. A másodiknál gőzöm nem volt róla, hova bökjek. A harmadiknál már kapisgáltam.
Ad ta-daaaam, I can crochet 3D block!! I crocheted the first flower, that was easy. At the second one I had no idea where to prickle. At the third one I had an idea.


A mögötte lévő alapblokkot pedig már nagy biztonsággal kapcsoltam a virágokhoz:)) Juppijéééééé:)))
And at the basic block I knew it:))) Yeeeeeeaaaah:)))


11 megjegyzés:

Kalex © írta...

Aztapaszta! Hogy Te milyen szépen horgolsz!!! És milyen jók lettek! Gyakorlat teszi a mestert!!! :o)

Macus írta...

Nagyon szépek lettek a blokkjaid!

Naomi írta...

Gyönyörűűűűűek!!! :o) Azzal a 3D-s virágos blokkal már én is régóta szemezek...

Nagyon ügyes vagy!!!

Aledi írta...

Jaj, csudaszép blokkok lettek! Az a virágos, hú, az nagyon tetszik.

Edina írta...

Egyszer én is kipróbálom, de addig csak gyönyörködöm! Nagyon szépek lettek, a virágosról ne is beszéljünk! :)

nöné írta...

Szia! Már régóta nézegetlek, és mindig megállapítom, hogy nagyon-nagyon ügyes vagy minden téren! Gyönyörű munkát adtál ki most is a kezedből!

Mila írta...

Очень красивые фрагменты!!)))

Kata írta...

Le a kalappal!!!!!!!!!

Mesés dolgokat alkotsz!!

Andy kuckója írta...

Hűűha! Ezek nagyon szépek! A 3D-s különösen tetszik. Nagyon ügyes vagy!

Dia írta...

Jaj de szépek lettek! Nekem is a 3D-s virágoka kedvenceim! :-)

Nina írta...

Kató, van ehhez a 3D-shez magyar leírásod?
Tanulgatok horgolni és ez nagyon tetszik!
Köszi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails