2010. február 7., vasárnap

itt vagyok:)

Ezeket a neszeszereket ma varrtam, gyakorolgattam rajtuk egy számomra új tűzést, ami kicsit kukacos, de a kunkorok között van egy-egy köröcske is. Nem rossz, sokkal gyorsabban megy, mint a sima stippling, de nagyon oda kell figyelni, hogy a tűzés sűrűsége egyforma legyen mindenhol.
Here are some FO's of the day (=finished objects:)
I practiced on these pouches a new stitching when I draw little circles between the frizzlings. I like it, much faster than stippling but I have to be care of the density of stitches.


Ez pedig egy irtó rég kapott házi feladatom manifesztálódása:) Még tavaly kaptam a feladatot Anikótól az egyik foltvarrós tanfolyáskor, de ki szerettem volna díszíteni az elejét. Kikerestem a mintát, átmásoltam Martimez forradalmian működőképes és olcsó ötletét felhasználva, de rég nem volt rá időm nappali fénynél. ma aztán nekiestem, készre varrtam. Tetszik:)))
And this is an old homework's manifestation:) I got this task last year from Anikó, but wanted to decorate. After I've found the pattern, I copied it using Martimez's revolutionarily useful and cheap idea. Today I embroidered and sewed. I like it:)))


11 megjegyzés:

martimez írta...

Én ennek nagyon örülök, kedves vagy.Köszönöm és örülök annak is ,hogy gyógyulsz.
:D
A szabályokat komolyan gondolod...tudod jelentkeztem a "Jobbagyas cuccra "..."el van havazva" mind a két agyféltekém mostanában :D
...egyébként lehet már jelentkezni a következőre,bár még nem tudok beszámolni a sikerekről,de csinálom szorgalmasan.

F.Gina írta...

Nagyon köszönöm, igazán megtisztelő :)) Holnap másolom, linkelem, írom ! Ígérem :))

Kalex © írta...

Örülök, hogy újra itt vagy, köztünk vagy, egészségesen!
Gratulálok a díjakhoz, megérdemled őket! :o)
A neszik szépek lettek, tetszik ez az új tűzésed is!
:o)
Puszi

Ibcsy írta...

Örülök, hogy jól vagy! Szépek a neszik, és nagyon jó lett a madárkás:-)

Judit írta...

Nagyon köszönöm a díjat:))))
Neszik nagyon jók!!!

Naomi írta...

Üdv, újra velünk! Örülök, hogy meggyógyultál! :o)

Körmi írta...

Köszönöm szépen a díjat, örülök hogy így gondolod!:D...igyekszem teljesíteni a feltételeket :D
Pénztárcák és a neszik is tetszenek!!...háááát még a tűzése!...mondhatnám egyszerű és nagyszerű!:P... így nézve... aztán hogy csinálva!? :D

eli írta...

Draga Kato, koszonom szepen a dijat:-)Pusz

helen írta...

Köszi :))) Jó volt felfedezni magam a listában :D Gyere máskor is hozzám! nemsokára úgyis turmix időszak lesz...

KicsiKató írta...

Köszönöm a köszöntő szavakat:)

Helen, mindig megyek, benne vagy a readerömben:)

Körmi, próbáld ki, nekem sokkal megnyugtatóbb, mint a stippling!

Barbi írta...

Köszönöm a díjat, a kedves szavakat! :)

Lenne egy nem témábavágó kérdésem: a sálakat, a rövid nyakikat hány szemmel kezded kötni? Szeretnék én is magamnak egy feketét. Persze gondolom függ a fonal vastagságától. Bordásat készítenék. Csak úgy kb. Köszi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails