2010. február 14., vasárnap

[értetlen sóhaj]

... Avagy az hogy van, hogy ha haladok a kézműves dolgaimmal, bűntudatom van, amiért szalad a ház, ha meg takarítok-mosok-főzök-sütök-stb-stb, akkor meg azon kesergek, mert dugába dőlnek kreatív terveim? És miért olyan nagy az alvásigényem (ejjh, sokat álmodozok, milyen klassz lenne napi 4-5 órával bírni a mindennapokat).
I'm so fustrated... If I do the housework, I feel I cannot come on with creative projects, but if do the creative ones, I feel I should do the houseworks....

Azért ha van idő, akkor pl. ilyen szitakötőket kanyarintok.
If I have some time, I make dragonflies like these.


Ha még több időm van, akkor nekikezdek összehajtható szatyroknak. Ma készre akartam varrni őket, de elvitte az időt az almás pite és a cukkínis tészta. Úgy tervezem, esténként összeöltögetem a maradékot:) És itt jön a februári give away: Ha megtetszett valamelyik, írd meg kommentben, melyiket vinnéd magaddal bevásárolni. Most nincs semmi fakszni a játék körül:))
Szerda este nyolckor sorsolok! (A szatyrok ugyanabból a szövetből készülnek, mint amiket a képen láttok. A képek talán kicsit csalókák, így egy kis magyarázkodás: lila-lepke; barnás kockás-maci, fekete-bárány (sic!), narancsos-napraforgó, bordó-nyuszi, piszkos barna-kávés.)
These will be collapsible bags. If you would like to win one of these, please tell me which is your favourite. I'll draw out the winner on Wednesday, 20.00 pm.


44 megjegyzés:

Aranka írta...

Hasonló dilemákkal küzdöm, mint te és hozzájön még az anyaság is. Ha szalad a lakás és valamennyire haladok a varrnivalókkal azzal vigasztalom magam, ha fogy az anyag nagyobb rendet tudok tartani. A barikás kistatyó igazán bájos.

MARIKA írta...

A napraforgós nagyon "tecik" nekem.
Az idő nekem is kevés pedig nyugdíjas vagyok.

judit.6 írta...

Hát ezzel nem vagy egyedül. S sajnos most a könyvelői frászban nekem sem elég a 4-5 óra alvás. Máskor igen, most 6ot durmolnom kell. :( Szerencsére a két kismanóm végigalussza az éjszakát, így azzal nem kell bajlódnom.
Szatyrok, nagy dilemma a lepkés, a macis és a napraforgós között. Végül a lepkés nyert nálam. :D

Timtom írta...

Mindegyik gyönyörű :)
Játékod elve: Csak leírom neked, hogy melyik tetszik, s játékban vagyok? És reménykedek, hogy én nyerek?
Nekem a mackós a kedvencem :) És reménykedek :)

Julcsi írta...

Don Bosco beérte 2-3 órás alvással. Azt mondta, hogy az alvás elfecsérelt idő. Egyetértek vele, de nem bírom ki alvás nélkül:)))
A játékban már megint elhúztad előttünk a mézesmadzagot! Nekem a kávés tetszene:)

Orsi írta...

Kató!
Szépeket készítesz:)
Hááát általában én is hasonló problémával küzdök és nyer a kreatív felem:))))))
A macis nagyon tetszik:)

Hajnoca írta...

Dettó ez az érzésem nekem is, ha nem hímzek legalább egy kicsit mostanában, ha nincs mit tanulnom a főiskolára.
Az alvás nekem is sarkalatos pont. Bó általában nem alussza át az éjszakát így legalább 1- 2 x fel kell kelljek hozzá. Van hogy hosszabb időre. (1 - 1,5 órára is) Már nagyon ideje lenne, hogy átaludja, de valamiért ez várat még magára. ... én meg félkómásan nem tudok gondolkodni, hogy mi is lenne a megoldás.

Amúgy a szatyrok közül nekem a barikás és a nyuszikás tetszene ... még jobban itthon. :-)

Kriszta írta...

Nekem a lila lepkés a kedvencem és a napraforgós :)

Teca írta...

Mindannyian így vagyunk, Kicsikató, akik " ingázunk" a család, hivatás, anyaság között.. :)

A szatyrok közül a kávés nagyon tetszik. :)

Niki írta...

Nekem kreatívkodni gyerek nélkül sincs túl sok időm... mondjuk ha a kerttervezés annak számít, akkor van:) A szatyrok közül pedig a barisat és a nyuszisat is imádom, de ha mindenképp választani kell, akkor nyuszi. Vagy bari:)

Mici írta...

Én is hasonlóan működöm, lelkifurka, meg alvásigény. De mára a lakás rohanása miatt már kevéssé aggódom. Ott, ahol 4 férfi és egy kutyaférfi is garázdálkodik, talán nem olyan fura, hogy össze lehet kapkodni egy tonna zoknit bármikor.
Szatyorban meg a macis és a bárányos jön be. :)

Csilla böködéje írta...

Alvás? Ajaj értem a problémádat. 8óra kreatívkodás 8 óra alvás 8 óra munka és 8 óra otthoni tennivaló. Na igan ez már 32óra:-) Ezért nem megy nekem sem időnként .
Én bizony a kávésra neveznék be. Az nagyon tetszik, meg a többi is
:-)

ccsigaház írta...

Én is így vagyok, mint te, de amikor rámszakad a szünidő, rengeteg szabadidővel, rögtön depresszióba zuhanok, úgyhogy azt hiszem, csak ebben a pörgésben tudok működni (úgy-ahogy...) Minden szatyrod fantasztikus!

Ducika Ducila írta...

Szia! Voltam így én is régebben, de ma már úgy működök, hogy (amúgy rendmániásként) a lakást gyorsan rendbeszedem, aztán gyorsan tojásleves, túrós tészta összedob (ilyenkor, ha krea-nap van, nincs gasztro-nap:-) ), aztán futás az asztalhoz krea-napot nyitni:-)
Az mártejszínhab a süti tetején, ha Bandita éppen nincs itthon, mert nagyizik. (Vagy ez csak négy éves csemete anyukájaként jön be?! Később nem?)

martimez írta...

Kávésat szeretnék:)))

Betsy írta...

Ideális esetben a házimunka fele annyi időbe telne mint amúgy és a kreatívkodásra duplaannyi juthatna... Alvás nélkül pedig ebben a szottyos időben nem lehet kibírni, de nemsokára itt a tavasz! :D
A macisba beleszerettem, talán mellém szegődik a szerencse... :)

Hencsilli írta...

Nekem a lila pillangós tetszik. :) Én is mindig időzavarban vagyok és mindig bánom, hogy nincs legalább négy kezem vagy inkább hat és akkor mindenre lenne időm, háztartás, gyerek, férj és hobbi.

Naomi írta...

Hát igen...hasonló cipőben járok én is! Mindent csinálnák egyszerre, és persze semmivel sem haladok! Arról nem is beszélve, hogy nem tudunk kikeveredni ebből a köhögős, orrfújós, fejfájos időszakból!
Hogy melyik szatyorka tetszik? Az az igazság, hogy az összes gyönyörű! :o) ...de azért egy a szívem csücske: a kávés!!! :o)
Megyek is, készítek egy finom, meleg, gőzölgőt..!
Puszi!

Kiskalács írta...

De jó neked!
Nekem mostanában még ennyire sincs erőm. :(
Nagyon rendes tőled az a szatyros giveaway, a lepkéset asszem imádnám!!! :D

Mammka írta...

Mindegyiket magammal vinném....:))))Na,ez csak vicc,bár mindegyik szép!
Akkor én a lepkéset vinném,ha vihetném.:)
Ó,ne is mondd ezt az idővel való harcot....Ugyanez a gondom nekem is,pedig azt hittem,hogyha felnőnek a gyerekek megszűnik ez a probléma,de nem egészen.Az is hozzájön,hogy én is alvásigényes vagyok-pech.

Ágvi írta...

A bloggod gyönyörű, ugy döntöttem neked adom a dijat, nézz be hozzám!!! :))
www.agvikalandjai.blogspot.com

Kalex © írta...

Aztapaszta! Milyen gyönyörűek lettek a szitakötőid!!!!! :o)
Mindegyik tatyi szépséges, mégis a lila nyuszis a legkedvesebb! :O)

Jutus írta...

Hmm nagyon sokan járunk ebben a cipőben,főleg ha még ilyen nehéz munkát adsz nekünk,Már rendet tettem,elpakoltam,mindjárt kész a káposztás tészta,de még nem tudom hogy napraforgó vagy a lepkés???:D

Insh írta...

Én reggel 7kor indulok itthonról és este negyed 6-ra vagyok itthon. 10-ig lenne ugyan időm mindenfélékre (most épp horgolni tanulok) de ráadásképpen még távkapcsolatban is élek, és interneten tartom a kapcsolatot a párommal. Így ha nem a neten lógok vele beszélgetve, hanem mondjuk turkálok anyagdarabokért valamelyik szekrényben, vagy épp a horgolótűvel szenvedek, már bűntudatom van :/ És valahogy hétvégén is mindig elúszik az idő. Szeretnék én is játszani, és mivel imádom a kockás cuccokat, a macisra szavazok :)

Mamis írta...

Ismét nagyon szépeket alkottál!!!
Mindegyik szép, de nekem a lepkés a favorit!

Sofie írta...

Időhiány nálam is stimmel, mostanság még a blogoláshoz sincs kedvem (ezt ne kapd el :-) ). Nekem a baris a kedvencem :-)

F.Gina írta...

Vigasztal a tudat, hogy nem vagy egyedül ? Látom, közös a cipőnk sokakkal. Nálam mindig, mindenhol mindenben MACI :))) (Bár a többi is szép , a maci mindent visz)

Csilla írta...

Már kissé unalmas leszek, ha azt mondom én is pont így vagyok, hogy ha varrok vagy kötök akkor mérgelődöm, hogy rumli van, vagy nem halad a webes munkám, vagy nem foglakozom eleget bLillával és azek különféle kombinációja. Ja és nekem a napraforgós tetszik aleginkább :)

Ágvi írta...

Ujra jelentkezek nekem a macis a legszebb de a többi is gyönyörü!!!!

Amelie írta...

Nekem volt főnököm viccből megjegyezte, hogy teljesen felesleges nekem az éjszakai alvás. Berendez az irodában egy ágyat, minden négy óra után egy órát alhatnék, és akkor éjszakára sem kellene bezárni... Kedves, ugye? ^^ Már nem dolgozom ott. xD
Nekem a lila-lepkés tetszik a legjobban. *.*

lapappilon írta...

szia!
értem miről írsz....én is úgy érzem h soha sincs semmire sem időm, főleg olyan dolgokra amiket szivesen csinálnék....:-(

a fekete-baris tetszik! :-D

gyönyörűeket alkotsz annak ellenére h "bűntudattólszenvedvenincselegendőidődalkotni" :-D

latinka írta...

Szerintem ez minden kreatívkodó problémája.
Nálam a lepkés nyert!

Sziranszki írta...

Szerintem a kockás mackós hozzám szeretne jönni! Látszik rajta, értem kiált! Ok, jöhet, befogadom, ha a szerencse nekem kedvez! :)

Eta írta...

Én is, én is, én is! Én is a mackósat választom.
A házimunka - tervek - szenvedély - szórakozás malomkerékbe még (inkább nem mondom mennyi) évvel később is belekeveredik az ember. De én tanultam Vekerdy Tamástól 1000 éve, amikor azt mondta, ha választani kell az ágyneművasalás és aközött, hogy a gyerekkel játsszunk, nem lehet kérdés, melyiket válasszuk. Azóta a gyerekkel (sajnos) már nem kell játszani, és meg kellett tanulni, hogy a saját belső igényeim is ki kell elégíteni, mert különben baj lesz (lett).

Barbi írta...

Én is, én is! Nekem a kávés tetszik! De mind annyira széééép! :))) Vagy a baris! Nem tudok választani! :))

Rita írta...

én a napraforgosat választanám :-)))

Szegusz írta...

Nagyon szép mind!! Ha nyernék, én a bordó nyuszisat választanám!

Ági írta...

annyira aranyosak :) nekem nagyon tetszik mindegyik, de főleg a lepkés és a kávés :)

Silerika írta...

Csatlakozom a sok időhiányban szenvedőhöz! Miért is nem áll több órából a nap??? A varrás, vagy az alvás ideje legyen a kevesebb?? Persze a dolgozóban is le kell tölteni a munkaidőt, otthon is vár a háztartás, aztán ami marad....Jaj, hát ha választhatok: kávés, vagy napraforgós, vagy...bármelyiket szívesen vinném magammal! :o))

Timici írta...

Ismerős airől írsz, pedig én már az alvás is 5-6órára csökkentettem:/ és még így sem elég.:o)
A szatyrok közül a macis virágos kannás tetszene nagyon.:o))))
de a barikás és a lepkés is tetszik

Melinda írta...

azt hiszem nem vagy egyedül a problémával:D Csatlakozom én is a mindigidőhiánybanszenvedők társaságához:))
A szitakötőid nagyon édik,a lila lepkéd szintúgy:DD

rozandi írta...

Amint látom, az idő mindenkinél kevés, persze, hogy nálam is. Így valamit mindig el kell halasztani. Én legszívesebben a macis táskát vinném magammal. Nagyon tetszenek ezek a munkáid is.

Kata írta...

Mindegyik nagyon helyes, de mivel van egy lógófülű nyuszink itthon, én a nyuszisat kedvelem a legjobban :)

Jandó írta...

Időbeosztás és alvás terén teljen átérzem a dolgot. A szatyrok nagyon tetszenek, leginkább a bárányos és a kávés. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails