2010. január 31., vasárnap

én sem vagyok kivétel...

... pedig azt gondoltam, mindent megtettem. Védekeztem, ahogy csak tudtam. Védőoltások, sapka, sál, kesztyű, meleg csizma, reggelente buszra cseréltem a félórás gyalogutat, mert hideg volt és mégis. Kidőltem, mint egy kivágásra ítélt fa:) Pár napig csak a sípoló tüdőm szórakoztatott. Már jobban vagyok, de messze még az egészségestől.


Nem azért írom ezt, hogy sajnáljatok (azt egyébként is tudom... vagy csak remélem?:) Inkább csak a bizonyítványom magyarázom, jópár napig nem lesz még erőm bármi kreatívat kicsalogatni magamból. De hogy ne maradjatok KicsiKatóság nélkül - és éhen:), figyelmetekbe ajánlom a legújabb krea-ötletet Selmeczi Gabi honlapján. Hogy mindannyian vidámabbak legyünk:)


UPDATE: MÉG NEM KÉSŐ!!!

Ribizli nyereményjátéka ma éjfélig tart, mesés fotózást sorsol ki a jelentkezők között stúdiója megnyitása alkalmából:) Szerencsére fel!


19 megjegyzés:

Sofie írta...

Mihamarabbi gyógyulást kívánok! :-)

bruercsi írta...

Én azért csak mihamarabbi gyógyulást kívánok! Édesanyád hogy van?

Csilla böködéje írta...

jobbulást kívánok, vigyázz magadra

Ida13 írta...

Jobbulást kívánok! Hasonló cipőben vagyok, úgyhogy "Tudom miről beszélsz!"

Kaoka írta...

jobbulást kívánok és sok citromos mézes teát. :)

Ibcsy írta...

Jobbulást kívánok Neked.

ccsigaház írta...

Gyógyulj meg gyorsan!

Ducika Ducila írta...

Jobbulást kívánok!

Kalex © írta...

Már épp írni akartam, hogy mizujs veled? :o) Jobbulást kívánok és mihamarabbi gyógyulást! :o)

Mamis írta...

Gyógyulj meg minél előbb!

Andy kuckója írta...

Mielőbbi jobbulást kívánok!

Ahama írta...

gyógyulj meg hamar :)

Mona írta...

Jobbulást kívánok,remélem anyukád már jól van.Különben ki ápol kit?

Évi kreatív oldala írta...

Én is szeretnék jobbulást kívánni neked.
A szívecskés kenyér nagyon jó ötlet! :)

Naomi írta...

Gyógyulj meg, minél hamarabb, kedves...!

Évi kreatív oldala írta...

Nézz be hozzám, mert ajándék vár! :)

KicsiKató írta...

De drágák vagytok, köszönöm!

TüdőGyula meg én már egész jól elvagyunk, ma már be kellett jönnöm dolgozni, ez van, ilyen a munkahelyem, kicsit megáll az élet nélkülem. De legalább a lelkemnek jót tesz, hogy nehezen pótolható vagyok:)

Anyu remekül helytállt az ápolásommal, bár lelkifurdim volt az elején, hisz nekem kellene őt segítenem, de úgy kiütött a kór, hogy napokig fel se tudtam kelni. Öröm az ürömben, hogy a keze szépen gyógyul és talán 5 hét múlva leveszik a gipszét. Ő meg egyre ügyesebb bal kézzel:)

Sorstársaimnak kitartást, meleg teát és paplanokat kívánok! :)

Ida13 írta...

Hogy vagy mostanság?
Talán ez a kreatív-blogger díj kigyógyít!:):):)

Silerika írta...

Remélem meggyógyultál már! Ha esetleg meggyorsíthatnám a gyógyulást, mindjárt két díjjal is megajándékoználak! :o))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails