2010. január 25., hétfő

hétvégi jelentés

A hétvégém alapból jól indult, mert megkaptam a Marikánál nyert anyagcsomagomat mindenféle földi jóval megspékelve. A fotóról lemaradt a csoki (na kérem az az első pillanatban bevételezésre került:) és némi gomb is. Köszönöm!!!
My weekend was so good - I've received the pack from Marika. Look at these goodies:))


Varrásra nem sok időm jutott, mindkét nap tanítottam táncot, de azért vasárnap délután összerittyentettem két pénztárcát, egy irattartót és egy nesszeszert megrendelésre.
I didn't have too much time to sew, 'cause I had two dance lessons. I sewed only on Sunday afternoon: two purses, a file folder and a pouch for customs.


Közben vérzik a szívem, mert Meskára varrni kb. nulla időm van. De üzenem minden jövendőbeli vásárlómnak: ne csüggedjetek! Én is igyekszem ehhez a tanácshoz tartani magam, azaz jön még kutyára dér... :) (Na jó, beszüntetem a közhelyek csattogtatását.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails