2010. január 21., csütörtök

na ki nyert?:)

Először is: nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan megtiszteltetek a jelentkezésetekkel!
A neveket a jelentkezéshez mérten 1-2-3 cetlire írtam, azokat összegyűrtem és egy tálba tettem.
I'd like to thank all of you your turnouts! First of all I writed down the names 1-2-3 times.


A sálhoz kanyarintott szitakötő szerette volna kihúzni magának a nyertest. Próbálgatta, de a szárnyával sehogy se sikerült neki.
The scarf's dragonfly wanted to draw the winner. He tried and tried, but wasn't so succesful with his wings.


Ekkor megkérte anyukámat, aki a jelenlegi állapota miatt eleve szerencsés, hisz csak a bal kezét tudja használni, hogy kevergesse meg a neveket és húzza ki a nyertest.
Than asked my mother to help him, who was lucky in advance, because she could use only the left hand.


Próbáltam rávenni, ugyan mutassa már meg, de még egy kicsit húzta az időt...
I tried to rush him, but he just played for time...


De csak hogy a végén megmutathassa, kihez röppen a posta segítségével:
But finally he showed me the winner:


Gratulálok Mici!! Most épp szakad a hó, úgyhogy remélem még ebben a szezonban hasznát veszed!:)
Con gratulation, Mici! It's snowing, so I hope you can enjoy the scarf's warmth this winter!:)

21 megjegyzés:

latinka írta...

Gratulálok a szerencsés nyertesnek,és köszi a játéklehetőséget!

K.L.Julcsi írta...

Gratulálok!

Csilla írta...

gratula a nyertesnek!

Lonci írta...

Gratulálok Micinek:-)))

Naomi írta...

Gratulálok Micinek! Igazán boldog lehet, hogy ilyen gyönyörűséges sál melegítheti ebben a hóesésben!!!:o)

Főkolomp írta...

Gratulálok én is Micinek!
Persze hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem vagyok csalódott, nagyon tetszett a sál! De hátha lesz még ilyen játék!!!!
Köszönjük a lehetőséget!!!

Mammka írta...

Mici nagyon szerencsés,hogy ilyen szép sállal melengetheti a nyakát!:)Gratulálok neki!Köszi Kató a lehetőséget,a játékot!

Kalex írta...

Mici-Mici! Te kis mázlista! :o)
...
Természetesen szívből gratulálok Mici a szépséges nyereményedhez, és Katókám nagyon köszi a játékot! Öröm volt! :o)

Mici írta...

Ez most komoly? Hűűűű, nagyon-nagyon örülök! Millió puszi édesanyád kacsójára! Sajnálom azokat, akiknek le kell mondani erről a szépséges sálról, de higgyétek el, hogy nálam nagyon jó helye lesz. Én ugyanis nagyon fázós vagyok nyaktájon, így aztán még tavasszal is nyakamba dobok valamit, ha épp nem garbóban vagyok.
Kató! Köszönöm szépen, hogy játszhattam Veled!

Barbi írta...

Azta, de mázlista ez a Mici! Gratulálok Neki! :D
Köszi a játékot Kató! :D

MARIKA írta...

Köszi a játékot !
Gratulálok a nyertesnek !

davir írta...

:) Izgalmas sorsolás volt!
Gratulálok Micinek!

KicsiKató írta...

A csalódottaknak üzenem, hogy úgy tervezem, minden hónapban tartok egy kis give awayt. Lesz benne extra potyázás, lesz benne feladatokhoz kötött játék, de valami kis KicsiKatóságot minden hónapban szeretnék eljuttatni nektek. Megköszönvén, hogy olvastok és itt vagytok:)

Abile írta...

Óhhh, milyen szerencsés!! Gratulálok Micinek!

Szegusz írta...

Gratulálok Micinek! Köszi a játékot!

Mehike írta...

Micinek gratulálok

Mamis írta...

Azt hiszem erről a játékról én most igencsak lemaradtam...)))
Gratulálok Micinek!

Sofie írta...

Gratulálok én is a mázlista Micinek! :-) Reménykedtem, reménykedtem, hátha... de sajnos most nem nekem kedvezett a szerencse :-( De majd kegközelebb, remélem lesz, ugye? És köszönöm a játéklehetőséget én is :-)

Jutus írta...

Gratulálok a szerencsés nyertesnek és köszönöm a játék lehetőséget!!!:)

natti írta...

Én is szívesen elfogadtam volna a szép sálat....így majd megpróbálom megkötni.
Köszi a lehetőséget.
Gratula a nyertesnek.

Hauser Mária írta...

Gratulálok a nyertesnek. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails