2010. január 15., péntek

valósítsuk meg a fogadalmainkat...

... Mert az mindenképp kudarcérzetet generál bennünk, ha mindig csak álmodozunk, hogy majd szebbek, jobbak, tehetségesebbek leszünk, de nem teszünk semmit, nem? :)
I think we should materialize our resolutions... Because that gives us failure feeling, if we're always dreaming but do nothing, am I right? :)

Az én fogadalmaim között csupa általános dolog szerepelt, hogy nehogy csődöt mondjak velük:) Ilyen volt, hogy lehetőségeimhez képest fejlesztem a fotózást, a fotóimat és kipróbálok új technikákat. Jelentem, kipipálva - elkezdtem őket:)
I made only general resolutions to materialize them easily:) On of them was developing in taking photoes and trying new handmade techniques. Well, I proudly can say I've started them:)

Még anno Julcsy blogjáról találtam ezt a remek tutorialt, ami bemutatja, hogyan lehet fillérekből házi fotósátrat létrehozni. A doboz adott, a pauszpapír darabja 20 ft, a karton 40. 100 forintból kijött:)) Gyenge pontja a mérete, ugyanis túl nagy dobozzal nem tudok mit kezdeni, de már erre is van egy háziasított megoldásom. Kicsit elakadtam a megvalósításnál, túl nagy méretet rendeltem, aztán kifogott rajtam egy centis vasbeton cső átfűrészelése (fél óra után feladtam, ebben biztos legalább ólom van...:))
I've found this tutorial at Julcsy's blog - how to make a cheap light tent. The box is at home, the pauspaper is 20 Ft, white cardboard is 40, so I've spent 100 Fts on it (it's about 0,5 dollar). :)) It's soft spot is its size, but I have another idea for the bigger one. I'll came out with it if I can saw the iron tube:))

UPDATE:
Ja és hozzáteszem, hogy csak egy állólámpa olvasólámpájának fényét kapta felülről. Lehet játszani a fények erősségével, hogy mindhárom oldalról kap-e fényt. Tehetünk elé valamilyen színezett üveglapot, illetve a karton színén is változtathatunk, Láttam olyan tesztfotót is, ahol színezett üveglap volt az alap, csodaszépen visszatükröződött a fotótéma.

Annyit tennék még hozzá az alap tutorialhoz, hogy szerintem a doboz alját és egyik oldalát felesleges pausszal bélelni, ahova a hajlított karton kerül, ott úgyse jönne fény. Így elég a 3 oldalt megbuherálni!



Az első képek:) A pénztárcát használatba vettem már egy hete legalább, de nem adódott lehetőségem normál fényviszonyokra, hogy mutathassam. Immáron elhárult az utolsó akadály is. Szeretem, szerintem megy majd a Meskára is hasonló.
The first pics:) I sewed this purse some days ago but had no time to take photos in daylight. Now I don't have to wait for the Sun any more to show you the new goodies. I like this purse, I think I'll sew some for Meska too.



Ezek pedig megrendelésre készültek Ercsunak:) Mona is kért egyet, nem csodálom, hogy sikerük van, számomra a szitakötőknek valami tündéres aurája van, ezek szerint másoknak is.
These are for Ercsu. Mona also ordered one, I don't wonder it's showy, I think dragonflies has something fairy around themselves.



Éééééés elkészült a sál, még rittyentek hozzá brosst és mutatom. Még nem késő bejelentkezni a játékra, ha fázik a nyakatok!!
And the scarf is finished, just need to make a brooch for it and I can show them. Don't forget you have still time to join to the give away, if you're cold!!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails